test

Opinie o M.I.U. Mobilny Instytut Urody Patrycja Deviron makijaż permanentny, Kraków, ul.Widokowa 3

Korzystałeś z usług M.I.U. Mobilny Instytut Urody Patrycja Deviron makijaż permanentny, Kraków, ul.Widokowa 3? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Megi
Data: 2014-01-29 21:18

Wizyt: 5075
Komentarzy: 10
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
29.01.2014 (5 lat temu)
29.01.2014 (5 lat temu)

M.I.U. Mobilny Instytut Urody Patrycja Deviron makijaż permanentny, Kraków, ul.Widokowa 3

Opinia o M.I.U. Mobilny Instytut Urody Patrycja Deviron makijaż permanentny
Kraków, ul.Widokowa 3

Od roku zastanawiałam się nad wykonaniem makijażu permanentnego brwi. Bardzo się bałam, gdyż słyszałam różne opinie na temat zabiegu - że boli itp. Mnie nic nie bolało, a brwi podobały mi się już przed korektą. Przyjemne usposobienie owej Pani umiliło mi czas wizyty.
Pozdrawiam
użytkownik
06.03.2015 (3 lata temu)
06.03.2015 (3 lata temu)
Pani Patrycja jest nie tylko profesjonalna, ale i zaangażowana w swoją pracę. Widać, że lubi to co robi.. Polecam zwłaszcza makijaż permanentny- ja osobiście miałam wykonany makijaż permanentny ust i kreskę na powiece- poprostu super!
użytkownik
08.04.2015 (3 lata temu)
08.04.2015 (3 lata temu)
Miałam wykonane górne i dolne kreski. Jestem bardzo zadowolona z usługi. Pani Patrycja potrafi wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące makijażu permanentnego. Bardzo polecam
użytkownik
15.04.2015 (3 lata temu)
15.04.2015 (3 lata temu)
Robiłam u Pani Patrycji przedłużanie rzęs metodą 1:1. Zabieg trwał dość długo, ale w bardzo miłej atmosferze. Pani Patrycja jest bardzo sympatyczną osobą i potrafi odpowiadać nawet na nużące pytania, które z pewnością słyszy setki razy. Mogę polecić jak najbardziej i pozdrawiam!
użytkownik
20.04.2015 (3 lata temu)
20.04.2015 (3 lata temu)
O MIU dowiedziałam się od koleżanki. Wykonałam u Pani Patrycji makijaż permanentny brwi. Za niedługo wybieram się jeszcze na korektę, ale jestem zadowolona z efektów. Pozdrawiam
użytkownik
28.04.2015 (3 lata temu)
28.04.2015 (3 lata temu)
Miałam przedłużane rzęsy w ramach szkolenia organizowanego przez Panią Patrycję. Jestem bardzo zadowolona - dziewczyna, która się uczyła jak i Pani Patrycja fajnie ze sobą współpracowały i efekt końcowy jest rewelacyjny. Pozdrawiam!
użytkownik
15.05.2015 (3 lata temu)
15.05.2015 (3 lata temu)
Przed wizytą u Pani Patrycji byłam w kilku salonach z myślą o zrobieniu makijażu permanentnego. Zaufałam jednak Pani Patrycji, która rozwiała moje wątpliwości i umówiłyśmy się na wizytę. Makijaż jest delikatny i dokładnie taki jaki chciałam. Polecam.
użytkownik
08.05.2017 (rok temu)
08.05.2017 (rok temu)
Pani Patrycja naprawdę zna się na rzeczy, byłam u niej już dwa razy i nie wyobrażam sobie powierzenia swoich brwi innej osobie- naprawdę potrafi dobrać kształt pod typ urody, a kolor pod karnację. Polecam!
użytkownik
21 sty (27 dni temu)
21 sty (27 dni temu)
Również należę do grona jej zadowolonych klientek. Wysoka jakość usług i co więcej - wygodne godziny spotkań. Cenię sobie ten komfort i profesjonalizm
użytkownik
22 sty (26 dni temu)
22 sty (26 dni temu)
Znam ten salon. Byłam tam na zabiegu redukującym rozstępy i na wypełnianiu ust. Jestem zachwycona starannością i pasją, z jaką oddaje się Pani Patrycja. Ten perfekcjonizm wprost zachwyca. Polecam się tam wybrać i przekonać na własnej (dosłownie) skórze :) Salon MIU jak dla mnie ma wysoką jakość na tle konkurencji i to ich z oewnością wyróżnia. Na pewno nie będziesz załować.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin