test

Opinie o Molicka Rachela, mgr. Specjalistyczny gabinet psychoterapii, Kraków, Szlak 14b lok. 1

Korzystałeś z usług Molicka Rachela, mgr. Specjalistyczny gabinet psychoterapii, Kraków, Szlak 14b lok. 1? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): wesoła
Data: 2011-04-17 14:06

Wizyt: 6597
Komentarzy: 10
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
17.04.2011 (7 lat temu)
17.04.2011 (7 lat temu)

Molicka Rachela, mgr. Specjalistyczny gabinet psychoterapii, Kraków, Szlak 14b lok. 1

Opinia o Molicka Rachela, mgr. Specjalistyczny gabinet psychoterapii
Kraków, Szlak 14b lok. 1

swietna terapeutka, uczciwa i mądra, empatyczna, bez zadęcia, jak trzeba to postawi do pionu, jak trzeba to wesprze.
Inteligentna, ale tez ciepla i rozumiejaca.
autor
09.06.2010 (8 lat temu)
09.06.2010 (8 lat temu)
Bardzo jestem zadowolona z leczenia u tej pani, bardzo mi pomogla. Wzbudza zaufanie profesjonalizmem.
autor
03.07.2010 (8 lat temu)
03.07.2010 (8 lat temu)
Bardzo polecam pania rachele molicka, jestem wdzieczna pacjentka za to co zmienila w moim zyciu, zmiana nie byla powierzchowna i krotkotrwala bo zakonczylam lkeczenie kilka lat temu. I od tego momentu objawy nie wrocily, a z trudnosciami dnia codziennego radze sobie zdecydowanie lepiej,. po doroslemu
autor
19.03.2011 (7 lat temu)
19.03.2011 (7 lat temu)
Co prawda to juz pare dobrych lat temu, kiedy mialem kontak z pania molicka, na klinice psychiatrii w krakowie, ale do tej pory wspominam bardzo dobrze, jako cos co mi dalo kopa do zycia. Wiem, ze teraz juz chyba tylko prywatnie (?), ale warto, bo kobieta wie co robi.
autor
09.07.2011 (7 lat temu)
09.07.2011 (7 lat temu)
Bardzo kompetentna, wszystko tlumaczy, wiadomo czego sie mozna spodziewac, bezpieczenstwo. Mam pelne zaufanie do kompetencji, profesjonalizmu i kwestii etycznych.
autor
09.01.2012 (6 lat temu)
09.01.2012 (6 lat temu)
Może innym pomogła, mnie zdecydowanie nie.
autor
05.03.2012 (6 lat temu)
05.03.2012 (6 lat temu)
Swietna specjalistka, ma wybitna pamiec. Potrafi nagle po wielu miesiacach terapii wniesc do rozmowy taki szczegol z mojego zycia, ktory byl uzyty tylko raz, np na wywiadzie, np imie brata czy wiek siostry, ze bylam zszokowana. Inna sprawa, ze widze tez-gdy czasem przyjde wczesniej, ze notuje w kartach choroby wszystko, widac ze jest rzetelna i powaznie podchodzi do pacjentow. Trzeba miec cierpliwosc do tej pracy, to fakt, ale skutki sa bardzo obiecujace.
użytkownik
21.07.2013 (5 lat temu)
21.07.2013 (5 lat temu)
Pani Molickiej niestety nie mogę polecić. Umówiłam się z nią na pierwsze spotkanie, które miało być dłuższe, bo dwugodzinne. Pomyślałam, iż obiecująco to wygląda, bo przecież dobry wywiad terapeutyczny wymaga czasu. Czytałam opinię na forum, iż Pani Molicka lubi się umówić na to pierwsze spotkanie, a potem okazuje się, że wolne miejsca na terapię ma tylko do południa. Dlatego też (w razie gdyby ww. opinia była zasadna) na wszelki wypadek podczas rozmowy telefonicznej dopytałam, czy ma wolne miejsce, aby przyjąć mnie na terapię, gdyż pracuję i odpowiadają mi tylko godziny popołudniowe. Pani Molicka stwierdziła, iż rzeczywiście w tygodniu nie ma miejsc, ale może mnie przyjmować w sobotę, oraz poinformowała o koszcie terapii 100 zł za godzinę (45 minut). Zaakceptowałam te warunki. Na spotkaniu, po moim półtoragodzinnym wywodzie, stwierdziła, iż sobotnie spotkania traktuje wyjątkowo (różne zajęcia i wyjazdy weekendowe) i opłata za nie wynosi nie 100 zł ale 130 zł. Innym rozwiązaniem jest żebym poczekała 2 albo 3 miesiące – może się zwolni jakiś termin. Oprócz tego przez pól godziny Pani Molicka bardzo „starała się” by zniechęcić mnie do terapii, którą praktykuje. Odniosłam wrażenie, że ta Pani umówiła się ze mną tylko na pierwsze długie spotkanie, żebym zapłaciła jej 200 zł.
użytkownik
27.10.2013 (5 lat temu)
27.10.2013 (5 lat temu)
Ja jestem dopiero na poczatku drogi w swojej terapii u Pani Molickiej, bo dopiero od ok. 3 miesiecy, ale jak na razie jestem zadowolona. Wyglada na profesjonalna osobe, jest punktualna do bolu, potwierdzam ze ma bardzo dobra pamiec, widac ze wie o czym mowimy. A nie tak jak inna terapeutka, ktora potrafila nawet pomylic moje imie i spozniac sie notorycznie oraz odbierac telefony podczas terapii.
Pani Molicka budzi zaufanie. Nie bez znaczenia jest tez to, ze ma gabinet bardzo ladny, estetyczny, przyjemnie jest tam sie spotykac, na dodatek jest w bardzo dobrej lokalizacji. Jedyny minus to bylo to, ze byl w tej kamienicy remont i bylo troche kurzu i czasem slychac bylo odglosy remontowe, ale widze, ze wlasnie zakonczyl sie ten remont i kamienica tez jest bardzo ok.
Podoba mi sie tez to, ze mimo iz mialam czekac na terapie w kolejce, myslalam ze kilka miesiecy, ale juz po miesiacu okazalo sie ze zwolnilo sie miejsce i moglam zaczac terapie szybko.
Napisze cos wiecej za jakis czas, gdy juz troche minie tej terapii. Ale na razie jestem bardzo zadowolona
użytkownik
04.11.2013 (5 lat temu)
04.11.2013 (5 lat temu)
Ja jestem dopiero na poczatku drogi w swojej terapii u Pani Molickiej, bo dopiero od ok. 3 miesiecy, ale jak na razie jestem zadowolona. Wyglada na profesjonalna osobe, jest punktualna do bolu, potwierdzam ze ma bardzo dobra pamiec, widac ze wie o czym mowimy. A nie tak jak inna terapeutka, ktora potrafila nawet pomylic moje imie i spozniac sie notorycznie oraz odbierac telefony podczas terapii. Pani Molicka budzi zaufanie. Nie bez znaczenia jest tez to, ze ma gabinet bardzo ladny, estetyczny, przyjemnie jest tam sie spotykac, na dodatek jest w bardzo dobrej lokalizacji. Jedyny minus to bylo to, ze byl w tej kamienicy remont i bylo troche kurzu i czasem slychac bylo odglosy remontowe, ale widze, ze wlasnie zakonczyl sie ten remont i kamienica tez jest bardzo ok. Podoba mi sie tez to, ze mimo iz mialam czekac na terapie w kolejce, myslalam ze kilka miesiecy, ale juz po miesiacu okazalo sie ze zwolnilo sie miejsce i moglam zaczac terapie szybko. Napisze cos wiecej za jakis czas, gdy juz troche minie tej terapii. Ale na razie jestem bardzo zadowolona

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin