test

Opinie o Moloseum. Hodowla psów. Kukla D., Tarnów, Złota 5

Korzystałeś z usług Moloseum. Hodowla psów. Kukla D., Tarnów, Złota 5? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): oszukany
Data: 2014-06-16 18:37

Wizyt: 3165
Komentarzy: 11
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.06.2014 (4 lata temu)
16.06.2014 (4 lata temu)

Moloseum. Hodowla psów. Kukla D., Tarnów, Złota 5

Opinia o Moloseum. Hodowla psów. Kukla D.Tarnów, Złota 5
Ocena: Bardzo słaby
DOG-wielki przytulas - chyb że zakupiony w Hodowli MOLOSEUM- spotka Was ogromne zaskoczenie, zamiast ciepła i słodyczy - agresja, zamiast przytulania - atak, zamiast umiejętności współżycia - walka, rany i krew. Jeżeli ktoś kto zakupił szczeniak DOG Niemiecki w Hodowli MOLOSEUM i ma podobne odczucia to zapraszam serdecznie do kontaktu. OSZUKANY MOLOSEUM
użytkownik
04.10.2014 (4 lata temu)
04.10.2014 (4 lata temu)
Kupiliśmy w tej hodowli pieska. Teraz są same problemy. Ciągle choruje. Bardzo był zarobaczony.
Chodzimy ciągle z nim do lekarza i wydajemy dużo na leczenie.
Nie polecam tej hodowli.
Ania
użytkownik
24.05.2016 (2 lata temu)
24.05.2016 (2 lata temu)
Zdecydowane NIE !
Kupiliśmy z tej hodowli starszego szczeniaka. Po przyjeździe do domu okazało się, że pies ma kompletne braki w socjalizacji- na spacerach bał się dosłownie wszystkiego... ludzi, psów, hałasu, no wszystkiego... A mieszkamy w dużym mieście, więc to naprawde duży problem. Musieliśmy wydać trochę kasy na behawiorystę, bo to był po prostu dramat. Już jest trochę lepiej, ale pies nadal nie lubi spacerów i potrafi się przestraszyć nawet staruszki z torbą na kółkach.
Nie polecam tej hodowli... A już ma pewno kupowania tam starszych szczeniąt.
użytkownik
02.11.2016 (2 lata temu)
02.11.2016 (2 lata temu)
Ja tez kupiłam tam kilkumiesięczna sunie dokładnie taka sama sytuacja. Bała sie wszystkiego nie wchodziła ani nie schodziła ze schodów. Dużo z nia pracowałam i chwytała wszystko w mig bo to wspaniała i mądra sunia. Bardzo mi żal psiaków (nie tylko dogów) z tej hodowli, które nie zostały sprzedane a takich jest tam po kilka z miotu.....Co sie z nimi dzieje?
użytkownik
19.11.2018 (3 miesiące temu)
19.11.2018 (3 miesiące temu)
Witam.
Chociaż Pani wpis pochodzi z 2016r., potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Mam doga z tej hodowli i też po schodach nie wychodzi, boi się ludzi i wszystkiego co nowe. W hodowli miał pogryzione ucho. A teraz do tego wszystkiego doszła poważna choroba, której nie dało się zdiagnozować wcześniej, a rozwijała się u niego przez trzy lat.
użytkownik
4 lut (15 dni temu)
4 lut (15 dni temu)
Mam sunię z Moloseum. Obecnie ma 3 lata. Zdrowa, mądra i radosna.
użytkownik
5 lut (14 dni temu)
5 lut (14 dni temu)
Mamy śliczną, mądra i najcudowniejszą dożyce z hodowli Moloseum - Shirlyn Moloseum. W tym roku kończy 9 lat, a jest w świetnej kondycji, nigdy nie chorowała (tfu, tfu odpukać). Serdecznie polecamy panią Dorotę, która interesuje się bardzo swoimi psami i zawsze była dla nas bardzo pomocna. Zdjęcie naszej szczęśliwej weteranki poniżej. Pozdrawiam, Magdalena Wałasiewicz
użytkownik
6 lut (14 dni temu)
6 lut (14 dni temu)
Posiadam doga o imieniu Jean Baptiste ( po domowemu Edward) z hodowli Moloseum od Pani Dorotki. Wspaniały dog o cudownym charakterze, bezproblemowy i wspaniały przyjaciel! Nigdy nie było z nim problemów, wspaniale się z nim pracuje jest bardzo inteligentnym i pełnym życia psem, przyjacielski do innych zwierząt, ludzi jak i dzieci.
To już drugi dog z tej hodowli w naszym domu, pierwszy Benio był równie cudownym psem.
Pani Dorotka zawsze służy pomocą, w razie jakichkolwiek pytań zawsze odpowie, doradzi. Zawsze mogłam na nią liczyć. Posiada piękne, zadbane psy , a szczeniaki są w bardzo dobrej kondycji.
Bardzo polecam hodowlę Moloseum i samą Panią Dorotę, która zawsze służy pomocą i swoim wieloletnim doświadczeniem.
Poniżej zdjęcie mojego Edzia.
Pozdrawiam,
Karolina Pisarska
użytkownik
6 lut (14 dni temu)
6 lut (14 dni temu)
Posiadam doga o imieniu Jean Baptiste ( po domowemu Edward) z hodowli Moloseum od Pani Dorotki. Wspaniały dog o cudownym charakterze, bezproblemowy i wspaniały przyjaciel! Nigdy nie było z nim problemów, wspaniale się z nim pracuje jest bardzo inteligentnym i pełnym życia psem, przyjacielski do innych zwierząt, ludzi jak i dzieci.
To już drugi dog z tej hodowli w naszym domu, pierwszy Benio był równie cudownym psem.
Pani Dorotka zawsze służy pomocą, w razie jakichkolwiek pytań zawsze odpowie, doradzi. Zawsze mogłam na nią liczyć. Posiada piękne, zadbane psy , a szczeniaki są w bardzo dobrej kondycji.
Bardzo polecam hodowlę Moloseum i samą Panią Dorotę, która zawsze służy pomocą i swoim wieloletnim doświadczeniem.
Poniżej zdjęcie mojego Edzia.
Pozdrawiam,
Karolina Pisarska
użytkownik
6 lut (14 dni temu)
6 lut (14 dni temu)
Posiadam doga o imieniu Jean Baptiste ( po domowemu Edward) z hodowli Moloseum od Pani Dorotki. Wspaniały dog o cudownym charakterze, bezproblemowy i wspaniały przyjaciel! Nigdy nie było z nim problemów, wspaniale się z nim pracuje jest bardzo inteligentnym i pełnym życia psem, przyjacielski do innych zwierząt, ludzi jak i dzieci.
To już drugi dog z tej hodowli w naszym domu, pierwszy Benio był równie cudownym psem.
Pani Dorotka zawsze służy pomocą, w razie jakichkolwiek pytań zawsze odpowie, doradzi. Zawsze mogłam na nią liczyć. Posiada piękne, zadbane psy , a szczeniaki są w bardzo dobrej kondycji.
Bardzo polecam hodowlę Moloseum i samą Panią Dorotę, która zawsze służy pomocą i swoim wieloletnim doświadczeniem.
Poniżej zdjęcie mojego Edzia.
Pozdrawiam,
Karolina Pisarska
użytkownik
10 lut (9 dni temu)
10 lut (9 dni temu)
Świetna hodowla! Mam suczkę po niesamowitym reproduktorze E-JAN SERCE Molosuem (hod&wlasc. Pani Dorota Kukla) rewelacyjny charakter. Ile razy nie spotykam na wystawie psy zawsze merdające ogonem, kochane i przede wszystkim zadbane :) Pani Dorotka zawsze służy pomocą mimo ze moj pies to nie pies pod jej przydomkiem. Gorąco polecam :)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin