test

Opinie o Novisa Development Sp. z o.o. Spółka Jawna ul. Puławska 403A, 02-801 Warszawa, tel. 22 545 70 20, NIP:

Korzystałeś z usług Novisa Development Sp. z o.o. Spółka Jawna ul. Puławska 403A, 02-801 Warszawa, tel. 22 545 70 20, NIP: ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): spamowana przez Novisa
Data: 2015-12-11 15:53

Wizyt: 8245
Komentarzy: 4
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
11.12.2015 (2 lata temu)
11.12.2015 (2 lata temu)

Novisa Development Sp. z o.o. Spółka Jawna ul. Puławska 403A, 02-801 Warszawa, tel. 22 545 70 20, NIP:

Witam wszystkich czytelników forum i przestrzegam przed Novisa Development Sp. z o.o. Spółka Jawna.
Systematycznie otrzymuję od w/w pseudo-dewelopera niechciany spam wysyłany na wszystkie firmowe i
prywatne skrzynki w sumie kilkadziesiąt niechcianych wiadomości zapychających pocztę. Oczywiście nigdy nie
wyrażaliśmy zgody na otrzymywanie jakichkolwiek ofert. Deweloper kradnie dane firm i osób prywatnych do
późniejszego spamowania ich skrzynek. Innymi słowy szczyt chamstwa i bezczelności połączony ze zwykłym
złodziejstwem. Bo ileż można otrzymywać tego samego gówna dzień po dniu w dodatku nigdy nigdzie nie
zamawianego. Zatem polecam omijać tą firmę wielkim łukiem i trzymać się od nich z daleka choć i to może nie
pomóc bo śmiecą Internet po całej Europie. Od w/w pseudowewelopera spamowaniem trudnią się następujące
osoby: Anna z Novisa Development, Adam Sporniak. Spam rozsyłany jest z następujących adresów:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Stwierdzam jednoznacznie wbrew kłamstwom jakie piszą o sobie na swojej stronie że to developer NIEGODNY
ZAFANIA I ODRADZAM JAKIEKOWIEK KONTAKTY Z NIMI.
użytkownik
02.03.2016 (2 lata temu)
Drodzy Państwo,
Bardzo przykro jest nam czytać ten komentarz, gdyż utrzymywanie pozytywnych relacji w kontakcie
z klientami jest dla nas kwestią priorytetową. W związku z powyższym, w celu zapewnienia komfortu komunikacji i ochrony Państwa skrzynek przed niechcianymi mailami, podjęliśmy działania wyjaśniające zaistniała sytuację.
W tym celu skontaktowaliśmy się z firmą odpowiedzialną za wysyłkę maili. Ta zobowiązała się do szybkiego wyjaśnienia tej sprawy i ewentualnego usunięcia dublowanych adresów mailowych z baz wydawnictw.
Ponadto, chcielibyśmy poinformować, że kwestia ta nie była spowodowana naszymi wewnętrznymi działaniami, a nadmierna wysyłka maili w żadnym wypadku nie była celem zamierzonym.
Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.
Zespół Novisa Development
użytkownik
1 mar (5 miesięcy temu)
1 mar (5 miesięcy temu)
Jest rok 2018 i nadal deweloper nie dotrzymuje terminów, a nawet nie raczy odpowiadać na maile. Tylko sekretariat odbiera, ale pani nigdy nic nie wie i nie jest poinformowana o szczegółach. Obiecują, że oddzwonią w celu wyjaśnienia sprawy i znów cisza.
użytkownik
18 maj (2 miesiące temu)
18 maj (2 miesiące temu)
Witam,
Chciałam Państwa uwagę zwrócić na kilka 'drobiazgów', na które trzeba uważać kupując nieruchomość u tego developera.
Proszę zwrócić uwagę, że dział techniczny wprost powiedział mi, że kupiłam tanie mieszkanie więc nie mogę spodziewać się rozsądnych rozwiązań np. niepękającego notorycznie sufitu. Podwieszany sufit do belek stropowych czyli dachu jest według tego developera znakomitym rozwiązaniem i nie ma znaczenia, że pęka. Jest tani więc mu odpowiada. Mi nie, ale to ich nie interesuje, że pęknięcia pojawiają się po kilku dniach od ich załatania... Przeciekający dach przy kominie jest standardem z tego co się dowiedziałam od innych osób, które również miały ten problem, jak i brak rozwiązań, które są wskazane do prawidłowego działania czegoś, ale nie są absolutnie wymagane przepisami prawa np. dopowietrzenie do kominka lub instalacji gazowej w pomieszczeniu gdzie jest piec ogrzewający mieszkanie. Czyli innymi słowy kominek można zainstalować bez dopowietrzania a potem albo otwierać okno albo się udusić...proszę wybaczyć lekką przesadę, ale miesiące usiłowania współpracy dały mi się we znaki.. Kupując mieszkanie poziomowe z niezagospodarowanym poddaszem można się zdziwić, że co prawda jest niezagospodarowane ale dziurę nad schodami się dostaje do niezabezpieczenego i niewykończonego poddasza, a za ewentualny sufit trzeba słono zapłacić. Oczywiście jakiekolwiek zmiany trzeba zapłacić znacznie więcej niż ceny rynkowe np. ogrzewanie podłogowe kosztujące na rynku około 100-130 zł z m2, u developera kosztuje niemal 200 zł. Zdarza się również, że brakuje gniazdek w pomieszczeniach. U mnie w jednym pokoju nie było ani jednego. Potem zostały dorobione w sposób niezgodny z przepisami ponieważ pociągnięte ze światła. Takich drobiazgów można mnożyć.
Polecam wzmożoną uwagę przy zakupie. I uzbrojenie się w pieniądze i cierpliwość.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin