test

Opinie o ORION Gabinet Weterynaryjny lekarz weterynarii Renata Suder, Swarzędz, Wrzesińska 51 lok. 2

Korzystałeś z usług ORION Gabinet Weterynaryjny lekarz weterynarii Renata Suder, Swarzędz, Wrzesińska 51 lok. 2? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): PZ
Data: 2016-07-13 14:35

Wizyt: 6391
Komentarzy: 3
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
13.07.2016 (2 lata temu)
13.07.2016 (2 lata temu)

ORION Gabinet Weterynaryjny lekarz weterynarii Renata Suder, Swarzędz, Wrzesińska 51 lok. 2

Opinia o ORION Gabinet Weterynaryjny lekarz weterynarii Renata Suder
Swarzędz, Wrzesińska 51 lok. 2

NIE POLECAM!!! Ta Pani zrobiła z mojego psa kalekę. Przyjechaliśmy na rutynowy zabieg wzmacniający stawy. U innego weterynarza zabieg ten był wielokrotnie wykonywany i pies nigdy się po nim źle nie czuł. Po wizycie u p. Suder pies zaczął kuleć, przestał jeść i tylko leżał. Mimo próśb o pilną wizytę domową (dostępną w ofercie), p. doktor raczyła zjawić się u psa po ponad dobie i skasowała 100 zł. Za wizytę po spartaczonym zabiegu! Po 2 tygodniach braku poprawy i kolejnych PŁATNYCH wizytach poprosiłam o przesłanie dokumentacji, bo lekarka mimo moich próśb nie raczyła skonsultować swojego partactwa z ortopedą (mimo informacji na stronie, że współpracuje z ortopedą - co się okazało KŁAMSTWEM, bo żaden ortopeda u tej pani nie przyjmuje - nawet sporadycznie). Moją prośbę o dokumenty lekarka zinterpretowała jako rezygnację z jej usług. A tak najłatwiej! Lekarz bez powołania! Za to bardzo nastawiony na kasę! Zwierzęta dla niej to maszynka do robienia pieniędzy a nie pacjenci, do których trzeba podejść z sercem. Minęły 2 miesiące od feralnego zabiegu, a pies nadal kuleje! Nie mam pretensji, że jej nie wyszedł zabieg (choć jak się nie umie, to nie należy czegoś robić)! Mam żal o całość po zabiegu - zero empatii, zero zaangażowania, zero współczucia!
użytkownik
14.07.2016 (2 lata temu)
14.07.2016 (2 lata temu)
Pies ma zwyrodnienie obu kolan,w gabinecie podaliśmy kwas hialuronowy do stawów (na życzenie właścicielki), jedno kolano,źle zareagowało na wkłucie i to był ten zabieg ,który rzekomo uczynił z psa kalekę. Właściciel nie chciał przywozić psa na wizyty kontrolne i raz zdecydował się na wizytę domową, takie wizyty nie mogą być darmowe. Jedna wizyta kontrolna w gabinecie na moją prośbę. Właścicielka bardzo pretensjonalna ( kilka znaczących wiadomości sms). Psa widziałam 2 razy po zabiegu, właścicielka telefonicznie informowała mnie ,że się poprawia i więcej psa nie widziałam. Jeżeli się kogoś oczernia, to wypadałoby opisać całą prawdę. Niestety każde wkłucie do stawu ze zwyrodnieniami może spowodować pogorszenie. Konsultowałam ten przypadek z ortopedą, ale Pani chciała ,żeby taki lekarz przyjechał do Niej do domu , niestety w badaniu klinicznym nic się nie stwierdzi,
w takim stawie.Badanie mazi stawowej zostało wykonane,wynik posiewu nie wskazywał na zakażenie bakteryjne stawu. Dalszego leczenia nie było, bo nie było pacjenta. Zaangażowanie i empatia z mojej strony było,ale jeżeli klient jest nie miły i nie stawia się na kontrolę, później dzwoni i żąda opisu leczenia, po czym znowu dzwoni po kilku dniach informując, że jednak nie rezygnuje z leczenia i znowu się nie pojawia z psem , to wybaczcie ale nie da się leczyć komuś psa jeżeli ta osoba nie chce.
użytkownik
26 maj (3 miesiące temu)
26 maj (3 miesiące temu)
nasz pupil niepotrzebnie męczył się bez leków pare dni. Podczas wizyty z nim pytałam lekarki czy czasem nie potrzeba zrobić zdjęć- ja się na tym nie znam (wybrałam tą placówkę bo mają aparat RTG). To powiedziała, że nie ma takiej potrzeby, że zrobimy je za pare dni jak się nie poprawi. Dopiero inny lekarz, który od razu poprawnie zdiagnozował problem, zlecił zdjęcia, które niezwłocznie wykonaliśmy. Później jeszcze pani wmawiała, że to my nie chcieliśmy zdjęć. Gdybyśmy ich nie chcieli to dlaczego je zrobiliśmy? reszta pań była miła ale to za mało...

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin