test

Opinie o Parkieciarstwo, drewno, posadzki, parkiety. Widawski Paweł, Pszczyna, Srebrna 12

Korzystałeś z usług Parkieciarstwo, drewno, posadzki, parkiety. Widawski Paweł, Pszczyna, Srebrna 12 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Pani Ania z Katowic
Data: 2012-12-16 19:08

Wizyt: 13130
Komentarzy: 11
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.12.2012 (5 lat temu)
16.12.2012 (5 lat temu)

Parkieciarstwo, drewno, posadzki, parkiety. Widawski Paweł, Pszczyna, Srebrna 12

Opinia o Parkieciarstwo, drewno, posadzki, parkiety. Widawski Paweł
Pszczyna, Srebrna 12

Ludzie! Nie zlecajcie mu żadnych prac parkieciarskich, to partacz, oszust i ham. Nie polecam go nikomu ponieważ jest za drogi w stosunku do jakości wykonanej usługi
użytkownik
09.01.2013 (5 lat temu)
09.01.2013 (5 lat temu)
Firma to absolutny brak kompetencji. Absolutnie odradzam. Facet nie zna się na swojej pracy. Kłamie i oszukuje, jednoczesnie jest chamski. Nie korzystaj.
użytkownik
27.01.2016 (2 lata temu)
27.01.2016 (2 lata temu)
Brak wycen , totalna amatorszczyzna drogo wolno, niedokładnie - oszukuje na materiałach.podczas finalnego rozliczenia zawyża koszty i grozi
użytkownik
28.01.2016 (2 lata temu)
28.01.2016 (2 lata temu)
Firma godna polecenia ,Zleciłam w ubiegłym roku wykonanie tarasu z drewna egzotycznego.Praca przebiegała sprawnie ,fachowo i terminowo.Firma wyposażona w profesjonalny sprzęt,zatrudniająca rzetelnych pracowników.Co ważne praca wykonana w uzgodnionym termie , bez uwag.Taras jest ozdobą mojego domu i ogrodu.Polecam .Mogę wysłać fotki osobom zaintresowanym .
użytkownik
28.01.2016 (2 lata temu)
28.01.2016 (2 lata temu)
W ubiegłym roku firma wykonywała balkon z drewna egzotycznego.Jestem zadowolony,firma rzetelna, praca wykonana terminowo, obsługa i doradztwo fachowe.Umówiłem się na następny rok aby wykonała podłogi w domu na piętrze, Polecam tą firmę jako prfesjonalną.
Czesław
użytkownik
28.01.2016 (2 lata temu)
28.01.2016 (2 lata temu)
Firma Widawscy to solidna firma ,fachowa obsługa,terminowe wykonanie,profesjonalny sprzęt ,Fachowe doradztwo .Polecam będziecie zadowoleni.
użytkownik
28.01.2016 (2 lata temu)
28.01.2016 (2 lata temu)
Firmę polecili mi znajomi w ubiegłym roku.Nie zgadzam się z opiniami osób które twierdzą ,że firma to amatorszczyzna i że facet nie zna się na pracy.Firma egzystuje na rynku od dłuższego czasu,zna nowe trendy, fachowo potrafi doradzić i wykonać powierzone zlecenie,poza tym zatrudnia fachowców, uczciwych, których można bez nadzoru pozostawić w domu, są terminowi , a wykonaną pracę wyceniają konkurencyjnie w stosunku do innych firm . Sprawdzicie - polecam .
użytkownik
16.06.2016 (2 lata temu)
16.06.2016 (2 lata temu)
Zleciłem wykonanie renowacji parkietu dębowego. Wykonawca przyjechał w wyznaczonym terminie i to by było na tyle jeśli chodzi o pozytywy. Przebieg prac był wręcz katastrofalny a w podłodze pozostawili pełno dziur od maszyny a Pan Rafał z szyderczym uśmiechem stwierdził, że to wina parkietu tzn flabrowy. Czekam na opinie rzeczoznawcy. Nie polecam tej firmy bo ludzie w niej pracujący to jakaś zbieranina z bezrobotnego wraz z niewyszkolonym synem. Pozdrawiam
użytkownik
08.12.2016 (2 lata temu)
08.12.2016 (2 lata temu)
fachowe doradztwo, wycena oraz wykonanie pracy. Podłoga poprawiana po błędach konkurencyjnej firmy. Solidna robota, jak najbardziej polecam.
użytkownik
17 cze (5 miesięcy temu)
17 cze (5 miesięcy temu)
W 2008 roku firma ta wykonała u mnie renowację parkietu. Byłam bardzo zadowolona z efektu ponieważ praca była trudna i czasochłonna. Pracownicy byli grzeczni i bardzo mili, szczególnie pan w długich włosach. Po dziesięciu latach postanowiłam odświeżyć podłogę i zawiodłam się.
Inni niedoświadczeni ludzie mieli duże problemy, podłoga wygląda znacznie gorzej niż przed renowacją a to za sprawą oleju który mi zaproponowali, właściciel firmy nieobecny, cena końcowa się nie zgadzała z ustaloną, jego żona niegrzeczna, wybuchowa. Dowiedziałam się, że firma skończyła się w 2014 roku po odejściu najlepszych pracowników. Nie polecam i żałuję, że z nich skorzystałam

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin