test

Opinie o Paweł Lech Pośrednictwo Ubezpieczeniowo Kredytowe, Kwidzyn, 15 Sierpnia 17 /1

Korzystałeś z usług Paweł Lech Pośrednictwo Ubezpieczeniowo Kredytowe, Kwidzyn, 15 Sierpnia 17 /1? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Michał
Data: 2014-05-13 13:05

Wizyt: 2345
Komentarzy: 4
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
13.05.2014 (4 lata temu)
13.05.2014 (4 lata temu)

Paweł Lech Pośrednictwo Ubezpieczeniowo Kredytowe, Kwidzyn, 15 Sierpnia 17 /1

Opinia o Paweł Lech Pośrednictwo Ubezpieczeniowo Kredytowe
Kwidzyn, 15 Sierpnia 17 /1

Niekompetentny i kłamliwy drań. Zero konkretnych ofert tylko piękne tabelki w komputerze. BArdzo duże parcie na fundusze inwestycyjne, które zamrażają i wyciągają pieniądze na 10 lat nie dając pełnej gwarancji zysku.
użytkownik
13.05.2014 (4 lata temu)
13.05.2014 (4 lata temu)
Moj drogi Michale.
Klamliwy dran? xD dowody prosze dowody.
Mogę cie nauczyc takich tabelek.
Fundusze inwestycyjne ?! hmmm... parcie?! czy tylko propozycje?! Gdyby nie taki Fundusz inwestycyjny to dzis bym mial romans z kredytem hipotecznym na 30 lat a tak mialem kapital na mieszkanie.
Nie no lepiej jak zostaje z wyplaty 100zl przeznaczyc je na Browara to najleprzy wybor co nie?!
Gdy biore Kredyt hipoteczny lepiej go splacac przez 30lat bo 100zl to ujma na watrobie.....
Pamietaj jesli ktos tobie proponuje 3 rozwiazania a ty na 1 sie obrazasz to znaczy, ze winienes wrocic do szkoly i znow pomyslec nad czytaniem ze zrozumieniem.
Szkoda ze tacy ludzie jak ty maja tylko odwage obrzucac miesem ludzi na forach.
Przyjdz i powiedz mi to prosto w oczy !
Powiedz tym wszystkim moim klientom o ktorych dbam juz od kilku lat, ze ich oszukalem dbajac aby w zyciu za kilka lat mieli kilka tysiecy na koncie a nie debet 5k, hipoteke na 200 000 i kredyt na lodowke.
Mam ponad 2500 klientow aktywnych w kwidzynie i okolicach i kazdego traktuje rowno.

Przez takich ludzi jak ty co pierdoly w necie wypisuja ludzie boja sie doradcow i wola sami podejmowac decyzje finansowe co czasami skutkuje sromotnie na przyszlosc.
Powiedz to mojej klience ktora pol roku temu miala wypadek.
Wcisnelem jej jak ty to mowisz lub oklamalem wkoncu jestem klamliwym draniem ubezpieczenie na zycie z funduszem kapitalowym.
Wiesz jak sie skonczylo?
Jej maz ma teraz 150 000zl z polisy 2 dzieci na wychowaniu i okolo 15 000zl w jednostach uczestnictwa.
Gdyby nie ochrona osobowa i szacunek dla moich klientow z checia bym cie z nim skontaktowal.
Wysmial by cie w zywe oczy!

Żyj swoja fantazja i zarazaj ich swoje otoczenie.
Od mojego wara!
Idz na browar, jestes o 100zl bogatszy heheh!
użytkownik
12 mar (8 miesięcy temu)
12 mar (8 miesięcy temu)
A jak odniesie się Pan, Panie Pawle, do "wykiwania" klienta. Temat z przed ok. 2 lat - pomagał Pan w uzyskaniu kredytu na zakup mieszkania. Temat rzekomo pewny i bezproblemowy, nagle stał się mega skomplikowany i wymagający. Jakby tego było mało, 2 miesiące po rezygnacji z Pana usług, kupił Pan mieszkanie, z którym wraz z żoną do Pana przyszliśmy. W moim mniemaniu ni jak ma się to do etyki pośrednika nieruchomości czy doradcy finansowego.
użytkownik
24 maj (5 miesięcy temu)
24 maj (5 miesięcy temu)
wiesz Seba toi nie bayla moja zona to po 1. O godzinie 16:30 dzwonie do was w Alior banku ze musicie sobie zalozyc konto w Alior i wpl;acic tam ok 400 zl za inspekcje rzeczoznawcy ktora sie odbyla p[o negacie w innym banku tu mam 99% szansy na sukces. Niesty pan zmienbial prace a poana przyszla zona po dowiedzeniu sie ze jest w ciazy zamiast odczekac w pracy od razu wziela chorobowe po 1 miesiacu ciazy ?! Na weryfikacji od analityka koleżanki w pracy ze złości od razu podpierdoli..... cie ze wzięłaś chorobowe lub zwolnię powodu ciaży . Wiesz jestem ojcem 2 dzieci i w 1 miesiacu zadko sie zdarza, ze juz sa omplikacje. Przykro mi Seba ze masz dame ktorej sie pracowac nie chcialo i od 1 meisiaca olala kjolzeanki w pracy ktore sie wkurzyly na nia . Wiec Elo twoj ból nie moj ... A nieruchomosc zdecysdowalem sie zakupic po tym jak twoja Pani zrezygnowala telefonicznie a potem obraziliego meila mi wyslala.... wiem wiem kocham itp itd ale jakl jestesa frajerem to bujaj sie z tym sam bo ja wyznaje zasade równo uprawnienia w ziazku.... Polecam sie na przyszlosc . !!!! A pamietam jak mieliscie bardzo trudna sytuacje to byliscie tacy mili.. jak koleazanki z kadr twoja pania podpierdzilily u analityka przy weryfikacji telefononicznej od razu byl afront... Powodenia bo ja do dzis mam z Ciebie ubaw ..... Bo prawdziwy facet prtzyjdzie i powie co mu lezy na cercu a nie sie popdiera na forum bzdetami i bezosobowo. Jestem Paaweł Lech i jestm z tego dumny z mojego postepowania czemu ty nie napisales swojego naziwska?! takis bochater . Ogarnij sie ! A z drugiej strony sluzba wojskowa sluzba na granicy mialem Ciebie za meszczyzne a nie za Pantofelka co boi sie powiedziec swojej polowie aby dorosla,. AVE! psowiecilem wam 20h z mojego zycia nawet pop 22 jakj mam konczyla wasza zmiane na podpisanie dokumentow a wy raczaliscie tylko mnie oibsmarowac. Znajdz 2 specjaliste ktory w takich posiwexcilby sie dla dobra klienta. Zapraszam 72300952 to \
moj tel jakbys skasowal. Wpadnij i powiedz mi prosto w oczy !!!! a przepraszam za bledy i bark ą ę szkoda mi czasu na was...... mam innych co potrzebuja mojego doswiadczenia ......

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin