test

Opinie o Pawełczyk-Misiorek Beata lekarz medycyny specjalista ginekolog położnik Gabinet USG, Busko-Zdrój, pl. Zwycięstwa 10

Korzystałeś z usług Pawełczyk-Misiorek Beata lekarz medycyny specjalista ginekolog położnik Gabinet USG, Busko-Zdrój, pl. Zwycięstwa 10 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): koko
Data: 2010-10-25 14:01

Wizyt: 19688
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
25.10.2010 (7 lat temu)
25.10.2010 (7 lat temu)

Pawełczyk-Misiorek Beata lekarz medycyny specjalista ginekolog położnik Gabinet USG, Busko-Zdrój, pl. Zwycięstwa 10

Opinia o Pawełczyk-Misiorek Beata lekarz medycyny specjalista ginekolog położnik Gabinet USG
Busko-Zdrój, pl. Zwycięstwa 10

Bezczelna kobieta. Zdecydowanie nie polecam jeśli nie chcecie nie potrzebnych nerwów
użytkownik
14.08.2012 (6 lat temu)
14.08.2012 (6 lat temu)
Dziewczyny, kobiety!! Trzymajcie się z daleka od tej Pani, jeśli chcecie aby wasze dzieci nie zostały przy porodzie uszkodzone!! Ta Pani jest niemiła, delikatnie mówiąc "niedelikatna", wykonuje swoją prace jakby ktoś ją do tego zmuszał!!
użytkownik
18.03.2014 (4 lata temu)
18.03.2014 (4 lata temu)
Pani niemiła, opryskliwa, chamska. Wykonuje pracę jakby ktoś ją zmuszał, a bierze za wizyty niemałe pieniądze. Co do kompetencji też mam wątpliwości. NIE POLECAM!
użytkownik
21.07.2014 (4 lata temu)
21.07.2014 (4 lata temu)
Jeśli nie podoba sie pani sposób prowadzenia wizyt u P. Beaty proszę więcej nie przychodzić ale nie psuć opinii gdyż np. Mnie pani doktor bardzo pomogła i polecam jej usługi całej rodzinie i znajomym.
użytkownik
04.06.2014 (4 lata temu)
04.06.2014 (4 lata temu)
Wydane ponad 600 zł w miesiącu na DIAGNOZĘ, którą znałam od poprzednich lekarzy. Do leczenia nie doszło, bo już miałam dosyć przychodzenia i słuchania co wizyta tego samego. Na wizyty musiałam przychodzić co kilka dni do tygodnia,musiałam zamieniać się w pracy, bo terminu nie dało się zmienić. Musi być wtedy i już-ok. Na koniec usłyszałam: Jak Pani pracuje, to niech się Pani nie leczy. Mówi lekarz, który kasuje niemałe pieniądze za wizytę...Zastanawiam się ile kosztowałoby mnie to diagnozowanie jeszcze, gdybym nie odpuściła. Odnosi się wrażenie, że Pani doktor robi w ogóle łaskę, że przyjmie, choć pierwsze wrażenie robi pozytywne. Pretensje, bo się nie wie, który dzień cyklu, może i powinnam wiedzieć, ale każdy ma na głowie swoje sprawy, a ona po coś chyba te notatki robi. W Kielcach w poczekalni słychać każde słowo, które jest wypowiedziane w gabinecie-krępująca sytuacja. Umawiamy się na godzinę, a wchodzimy nawet ponad godzinę później. Na koniec Pani wychodzi i mówi, ze ona się spieszy i, że już nie przyjmie poumawianych osób... Należałoby ocenić swoje możliwości czasowe, a nie umawiać 15 kobiet w tym sporo w ciąży, a później odsyłać z kwitkiem. Nie chcę nikogo obrażać, może pomogła wielu osobom, ale ja mam niemiłe przejścia. Mam 25 lat i znów muszę szukać lekarza, by się wyleczyć i urodzić dziecko. Stracony czas i niemałe pieniądze to efekty moich wizyt. Ale i tak każda z Pań pójdzie do kogo będzie chciała:) Pozdrawiam
użytkownik
21.07.2014 (4 lata temu)
21.07.2014 (4 lata temu)
Moze ma pani trochę racji... Wizyty są dość drogie lecz w zupełności warte tych pieniędzy. Pani doktor jest osobą ciepła i miłą i zawsze pomocna gorąco polecam :)
użytkownik
21.07.2014 (4 lata temu)
21.07.2014 (4 lata temu)
Jestem zadowolona z wizyt u pani doktor. Była przy porodzie, bardzo mi pomogła.
Na wszystkie wizyty umawialysmy sie z wyprzedzeniem i pasowały one zarówno mi jak i pani doktor. Kiedy przyszedł ich czas, odzwiedzalam gabinet pani Beaty z przyjemnością :)
Pozdrawiam i jak najbardziej polecam !
użytkownik
25.07.2014 (4 lata temu)
25.07.2014 (4 lata temu)
Pani doktor pomogła mi przy 2 porodach i jestem jej bardzo wdzięczna.
Polecam, pani doktor poświęca dużo czasu a moje dzieci są zdrowe a przy porodzie nie było żadnych problemów.
użytkownik
30 kwi (5 miesięcy temu)
30 kwi (5 miesięcy temu)
Każdy lekarz dobry, gdy brak problemów zdrowotnych. Wg mnie nie ma wiedzy fachowej, o wielu lekach, sposobach leczenia nie ma zielonego pojęcia. Popytajcie w Szpitalu ;). "Czy ona tu leczy?" - "Tak, pracuje, ale nie leczy".

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin