test

Opinie o "Pegaz" Sp.J. A. I Ł. Dulian, Opole, Kościuszki 18/1

Korzystałeś z usług "Pegaz" Sp.J. A. I Ł. Dulian, Opole, Kościuszki 18/1 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Lokator
Data: 2012-07-05 22:45

Wizyt: 17812
Komentarzy: 6
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
05.07.2012 (6 lat temu)
05.07.2012 (6 lat temu)

"Pegaz" Sp.J. A. I Ł. Dulian, Opole, Kościuszki 18/1

Opinia o "Pegaz" Sp.J. A. I Ł. Dulian
Opole, Kościuszki 18/1

Witam.
Totalnie odradzam korzystanie z usług tej frmy a szczególnie zarządcy Aliny Dulian. Osoba totalnie wredna, bezszczelna, klienta traktuje gorzej niż śmiecia. Nie wypełnia swoich obowiązków, a jak powstanie problem spycha klienta. Twierdzi, że jest tylko do pobierania pieniędzy i wycisknaia wspólnot jak cytrynka.
użytkownik
19.08.2014 (4 lata temu)
19.08.2014 (4 lata temu)
Wynajmowałam mieszkanie w czasie studiów u Państwa Dulian. Pani Anna jest wyjątkowo niesympatyczną, arogancką, konfliktową osobą, która kieruje swoją uwagę wyłącznie w kierunku zysku, nie zważając na dobro dobro osób wynajmujących. Jest osobą która nie potrafi rozwiązywać problemów mieszańców, nawet nie próbuje, tylko od razu podejmuje radykalne decyzje, gdzie ktoś jest mocno pokrzywdzony. Wśród studentów UO wizerunek Państwa Dulian ( w szczególności jak już wyżej wspomniałam pani Anny) jest bardzo negatywny. Nie polecam nawiązywania współpracy z tymi ludźmi.
użytkownik
07.01.2016 (3 lata temu)
07.01.2016 (3 lata temu)
Z gorszą \"Firmą\" nie miałem do czynienia. Wyjątkowo nieuczciwa, nieprzychylnie i wrogo nastawiona do lokatorów. Ostrzegam wszystkich, na dzień dzisiejszy lokatorzy naszej kamienicy są zgodni, że był to wybór najgorszy z możliwych.
użytkownik
07.01.2016 (3 lata temu)
07.01.2016 (3 lata temu)
Z gorszą \"Firmą\" nie miałem do czynienia. Wyjątkowo nieuczciwa, nieprzychylnie i wrogo nastawiona do lokatorów. Ostrzegam wszystkich, na dzień dzisiejszy lokatorzy naszej kamienicy są zgodni, że był to wybór najgorszy z możliwych.
użytkownik
09.02.2016 (3 lata temu)
09.02.2016 (3 lata temu)
Najgorszy Zarządca Nieruchomości w Opolu. Pani Dulian jest arogancka, nieżyczliwa, czasami wręcz niegrzeczna. Jako Wspólnota żałujemy, że wybraliśmy tak niekompetentnego i złego Zarządcę. Powoli jednak dochodzimy do porozumienia, że czas go zmienić na innego, bo gorszy na pewno już nie może się trafić.
użytkownik
28 sty (20 dni temu)
28 sty (20 dni temu)
Projektowanie wnętrz, projekty pod klucz, profesjonalne biuro projektowe, architekci z pasją!tz-interior.com/

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin