test

Opinie o Pelc-Dymon Marzena, lek. med. pediatra, psychiatra. Gabinet, Rzeszów, Słoneczna 6

Korzystałeś z usług Pelc-Dymon Marzena, lek. med. pediatra, psychiatra. Gabinet, Rzeszów, Słoneczna 6 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): gosc
Data: 2015-01-11 15:46

Wizyt: 26470
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
11.01.2015 (3 lata temu)
11.01.2015 (3 lata temu)

Pelc-Dymon Marzena, lek. med. pediatra, psychiatra. Gabinet, Rzeszów, Słoneczna 6

Opinia o Pelc-Dymon Marzena, lek. med. pediatra, psychiatra. Gabinet
Rzeszów, Słoneczna 6

Lekarz jest słynny tylko z tego że bardzo dobrze w łape, nawet na swoich dyżurach w szpitalu gdzie hurtowo przyjmuje pacjętów prywatnych za niezłe pieniądze (niedzielne dyżury) sprawa dla prokuratury,
użytkownik
27.04.2015 (3 lata temu)
27.04.2015 (3 lata temu)
Polecam Panią doktor Pelc Dymon, bardzo dobry specjalista oraz psycholog.Jestem bardzo zadowolona z opieki nad dziećmi. Pani doktor w szczegółowy sposób objaśnia stany chorobowe,działanie poszczególnych leków.Jest miła dla dzieci i rodziców
użytkownik
06.08.2016 (rok temu)
06.08.2016 (rok temu)
A skąd nagle znalazła się taka opinia tak stara.Dla równowagi?Nic nie zmieni faktu,że to zły lekarz działający na szkodę dzieci i ich zdrowie.W swej obłąkańczej pogoni za pieniędzmi nie widzi tego,że poszkodowani to nasi najmłodsi.Z nich robi swoje ofiary.
użytkownik
29.05.2016 (2 lata temu)
29.05.2016 (2 lata temu)
Pani Pelc- Dymnon lubi pieniądze i wrabia rodziców, biega za nimi, bo co się w życiu liczy kasa, kasa. Wszystkie dzieci u niej to auciaki, tak mówi. Czekam na dzień, kiedy się za nią wezmą.
użytkownik
15.07.2016 (2 lata temu)
15.07.2016 (2 lata temu)
moja opinia też jest negatywna .Z mojego dziecka zrobiłą dziecko upośledzone umysłowo.Też zamierzam podac sprawę do Prokuratury.Poszukuję rodziców którzy mieli przykre doświadczenia z p.dr.Proszę o kontakt.Wspólnie damy radę.
użytkownik
11.11.2017 (8 miesięcy temu)
11.11.2017 (8 miesięcy temu)
ja zgłosiłam sie do pani doktor po sugestiach wychowawczyni mojego dziecka,ze jakoby ona widzi u niego zespół aspergera.Wizyta wygladała tak że pani doktor rozmawiała ze mna na tema t przebiegu ciąży,porodu i zapytała jak dziecko sie bawi kiedy zaczeło mówić itp.z dzieckiem nie zamieniła ani przysłowiowego słowa po czym powiedział cytuję: "asperger jak byk" po prostu pomyslałam w tym momencie jasnowidz nie lekarz,zero diagnostyki a ona juz wie.
użytkownik
26 kwi (2 miesiące temu)
26 kwi (2 miesiące temu)
Zgadzam się z Państwem ta Pani doktor nie powinna leczyć a w szczególności dzieci!!! Po 10 minutach w gabinecie ze zdrowego dziecka zrobiła chore na autyzm, nie zamieniając z dzieckiem ani jednego słowa patrząc tylko jak się bawi kolejką.. paranoja!!! I to nie było tylko podejrzenie ale od razu postawiona diagnoza kazano mi od razu " robić dziecku papiery na grupę inwalidzką i brać na niego kasę". Mój apel NIE CHODZCIE DO TEJ PANI Z DZIECMI TYLKO STRATA PIENIEDZY I RODZIC ZJE NIE MAŁO NERWOW!!!!!
użytkownik
15.07.2016 (2 lata temu)
15.07.2016 (2 lata temu)
P.Pelc w pogoni za pieniądzem zapomina o najważniejszym o dzieciach.Robi z nich osoby chore,bez diagnozy,bez badań.Jeszcze nic się nie stało,ale co jak któregoś dnia wystawiane leki naprawdę zrobią dzieciom krzywdę.Dlatego jeszcze raz mój apel.Pomyślmy jak wspólnie możemy temu zapobiedz.
użytkownik
10 mar (4 miesiące temu)
10 mar (4 miesiące temu)
Witam .Ma Pan rację. Pani Pelc-Dymon uszkodziła mózg mojego dziecka. Przez jej złą diagnozę moje dziecko dostało padaczki. Proszę o kontakt.
Mój adres e-mail: [email protected]

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin