test

Opinie o Polandcars.com, Wrocław, al. Armii Krajowej 6b lok. 5

Korzystałeś z usług Polandcars.com, Wrocław, al. Armii Krajowej 6b lok. 5? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): oszukana
Data: 2014-06-21 00:07

Wizyt: 31238
Komentarzy: 41
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
21.06.2014 (4 lata temu)
21.06.2014 (4 lata temu)

Polandcars.com, Wrocław, al. Armii Krajowej 6b lok. 5

Opinia o Polandcars.com
Wrocław, al. Armii Krajowej 6b lok. 5

xxxxxxxx którzy pod wplywem ludziego szoku po wypadku wciskają dokumenty do podpisania .... A później na niewinnych ludziach xxxxxxx ... Wstrzymując osobiste pieniądze .... xxxxxxx w rejonie Wroclawia
użytkownik
15.07.2014 (4 lata temu)
15.07.2014 (4 lata temu)
Samochod umylem w niedziele wieczorem oddawalem w poniedzialek rano - mimo to chcieli policzyc 50zl za mycie bo byl zakurzony. Zaproponowalem ze podjade na pobliska myjnie i go umyje jeszcze raz - zgodzili sie. Czesc kaucji oddali gotowka czesc przelewem ale policzyli 110zl za oddanie z opoznieniem - opoznieniem o czas spedzony na myjni... xxxxxxx
użytkownik
15.07.2014 (4 lata temu)
15.07.2014 (4 lata temu)
Samochod umylem w niedziele wieczorem oddawalem w poniedzialek rano - mimo to chcieli policzyc 50zl za mycie bo byl zakurzony. Zaproponowalem ze podjade na pobliska myjnie i go umyje jeszcze raz - zgodzili sie. Czesc kaucji oddali gotowka czesc przelewem ale policzyli 110zl za oddanie z opoznieniem - opoznieniem o czas spedzony na myjni... xxxxxx
użytkownik
07.01.2015 (3 lata temu)
07.01.2015 (3 lata temu)
To samo mnie spotkało tylko że ja tak byłam naiwnaże oprócz 100zł za brudne auto to jeszcze 3000 za wynajm auta bo PZU nie chce wypłacić bo samochód był wypożyczony bezgotówkowo!Uważajcie,xxxxx. Jak ktoś ma podobną sytuację proszę o kontakt xxxxxx
użytkownik
30.03.2016 (2 lata temu)
30.03.2016 (2 lata temu)
Jak można się z Tobą skontaktować? Mam ten sam problem :/.
użytkownik
08.08.2016 (2 lata temu)
08.08.2016 (2 lata temu)
Jak można się z Tobą skontaktować?
użytkownik
25.09.2016 (2 lata temu)
25.09.2016 (2 lata temu)
czy możesz napisać, jak zakończyła się twoja sprawa ? dostali pieniądze od PZU, czy sądownie domagali się od ciebie zapłaty za wynajęcie auta ?
użytkownik
18.10.2016 (rok temu)
18.10.2016 (rok temu)
Widzę, że firma Polandcars może faktycznie oszukać naiwnych ludzi po wypadku. Czy ktoś ma wiedzę jak postępować w sprawie PZU?
Mieliśmy wypadek na autostradzie, firma Polandcars wypożyczyła nam auto ponoć na koszt Sprawcy(dziś mija 8my dzień), jednak obawiam się, że PZU tak chętnie nie wypłaci całej należności, czyli 350 zł za dzień, a do dziś auto stoi nieużywane (wg podpisanej umowy z Polandcars póki nie zakończy się cała sprawa z odszkodowaniem, póty auto musi być u Wypożyczającego, inaczej poniesie koszty za całą usługę) i czeka na rozstrzygnięcie sprawy z uzyskaniem kosztów za szkodę z PZU. Proszę o jakiekolwiek wskazówki w tej sprawie od osób doświadczonych. Mój e-mail to: [email protected]
Będę bardzo wdzięczna!
użytkownik
5 lut (7 miesięcy temu)
5 lut (7 miesięcy temu)
Witam,
Jak moge sie skontaktowac, chyba mam ten sam problem.
użytkownik
14 lut (7 miesięcy temu)
14 lut (7 miesięcy temu)
Witam,
Mogłabym prosić o kontakt, znajduje się obecnie w tej samej sytuacji i chciałam zapytać o radę jak zakończyła się sprawa po Pani stronie.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Aleksandra
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
Czy mogę też prosić o kontakt? Mam ten sam problem... [email protected]
użytkownik
19.10.2016 (rok temu)
19.10.2016 (rok temu)
Witam, jak można się z Tobą skontaktować?
Też mam taki problem tylko niestety na wyższą kwotę
Proszę o jakiś tel lub maila, pozdrawiam
użytkownik
10.05.2017 (rok temu)
10.05.2017 (rok temu)
Jak mogę się skontaktować?
użytkownik
18.05.2017 (rok temu)
18.05.2017 (rok temu)
Witam, tak samo mnie wyrolowali na ponad 3 tyś.złotych. Nawet FV nie dali. Oszuści!
użytkownik
15 lut (7 miesięcy temu)
15 lut (7 miesięcy temu)
Witam prosiłbym o kontakt w sprawie polandcars bo prubuja wyciągnąć odemnie ofemniedszkodowanie za wynajęcie samochodu
użytkownik
23 mar (6 miesięcy temu)
23 mar (6 miesięcy temu)
Czy coś w Państwa sprawie się rozwiązało?
użytkownik
15 wrz (10 dni temu)
15 wrz (10 dni temu)
Proszę o kontakt: [email protected]
użytkownik
11.03.2015 (3 lata temu)
11.03.2015 (3 lata temu)
2 miesięczne opóźnienie w wypłacie odszkodowania, xxxx i xxxx .xxxxx 1600 zł za czyn którego nie popełniłem i nawet o tym nie poinformowali nie raczyli zapytać i wyjaśnić sytuację.
Nie polecam
użytkownik
09.05.2015 (3 lata temu)
09.05.2015 (3 lata temu)
Uwaga na nich. trzymajcie sie z daleka. xxxxx. Jest wiele informacji w internecie od oszukanych osob na ich temat.
xxxxxxx we wroclawiu to xxxxx.
użytkownik
20.10.2015 (2 lata temu)
20.10.2015 (2 lata temu)
Wyjątkowo oszukańcza i złodziejska firma. Przynosi wstyd miastu. Najbardziej poszkodowani są zagraniczni turyści. Jak długo jeszcze będą okradać klientów?
użytkownik
29.02.2016 (2 lata temu)
29.02.2016 (2 lata temu)
dawno minelo 21 na wplate odszkodowania, mija pol roku od wypadku i zadnych pieniedzy na moim koncie.xxxxxxxxx Po podpisaniu umowy cisza z ich strony xxxxxx. Uważajcie tez na "MEDICA" ubezpieczyciele nie chca zwracac kosztow z ich faktur "bezgotówkowych
użytkownik
06.03.2016 (2 lata temu)
06.03.2016 (2 lata temu)
Przecież to jest Firma Piotra Zojana ! Poczytajcie o firmie ZOJAN !!
użytkownik
23.03.2016 (2 lata temu)
23.03.2016 (2 lata temu)
UWAGA NA TĄ FIRMĘ! Nie wywiązuję się z zawartej z nimi umowy, zwlekają z wypłata odszkodowania, nie przyznają się że dostali jakiekolwiek pieniądze od ubezpieczalni. gdzie jest to kłamstwem. nie polecam zupełnie tej firmy. banda oszustów!
użytkownik
28.12.2016 (rok temu)
28.12.2016 (rok temu)
Czy dostał Pan pieniadze z odszkodowania ? Moja sprawę prowadzą od maja 2015 jednak do tej pory nie orzymałam ani złotówki, a z Panią prawnik rozwiązali umowę o czym mnie nawet nie poinformowali...
użytkownik
10.05.2017 (rok temu)
10.05.2017 (rok temu)
mam taką samą sytuację - jak rozwiązała się Pani sprawa?
użytkownik
18.05.2017 (rok temu)
18.05.2017 (rok temu)
Mam taką samą sytuację, okradli mnie na 3 tyś.złotych. Proszę o napisanie maila, też chce pójśc w tej sprawie do sądu. proszę pisac : [email protected]
użytkownik
29.01.2017 (rok temu)
29.01.2017 (rok temu)
Ja z Polandscars się sądziłam P. Stankierwicz założyła mi sprawę o oddanie 3 tys. za samochód i ją przegrała. Na rozprawie się nie pojawiła, nawet jak ją sąd wzywał.Unikajcie tej firmy, albo idzcie do sądu mogę swiadczyć.
użytkownik
10.05.2017 (rok temu)
10.05.2017 (rok temu)
jak mogę się skontaktować?
użytkownik
9 kwi (5 miesięcy temu)
9 kwi (5 miesięcy temu)
Witaj, czy mogę prosić o kontakt:
[email protected]
użytkownik
8 wrz (18 dni temu)
8 wrz (18 dni temu)
Witam serdecznie,
Chciałam zapytać jak zakończyły się Państwa sprawy?
Aktualne jestem przed rozprawą z tą firmą, żądają zwrotu kilkunastu tysięcy.
Poszukuję osób, które mogłyby poświadczyć o fałszerskiej polityce oraz sposobie działania tej firmy.
Jeżeli jest jakaś szansa, to proszę o kontakt.
Będę zobowiązana, pozostawiam do kontaktu adres email: [email protected]
użytkownik
12.09.2017 (rok temu)
12.09.2017 (rok temu)
Firma POLANDCARS.COM twierdzi ze nie dostała odszkodowania z pzu i rzada od nas oswiadczenia, że wybraliśmy tę ww firmę jako korzystniejszą...
Proszę poradzcie co mamy robic.
Mój znajomy miał wypadek, gosc od lawety zaproponowal firmę która da auto zastepcze. oczywiscie znajomy w stresie wszystko podpisał. cenniki są takie jak podajecie. ogolnie mial auto zasdtepcze jakies dwa miesiace, bo mechanik tgyle trzymal auto. sprawa sie zakonczyla auto naprawione i filma polcars miala odzyskac pieniadze od PZU, niby nie uzyskala tyle ile chciala wiec prosi o oswiadczenie, z ktorego bedzie wynikało,ze jest super korzystna firma dlatego znajomy wybral ja. nie wiem czy poradzic mu zeby isc do sadu z tym zeby nie chcieli od niego pieniedzy., to nie jego wina a skoro chca pieniadze to chyba powinni si eubiegac u sprawcy wypadku a nie od poszkodowanego?
proszę o kontakt [email protected]
użytkownik
03.11.2017 (10 miesięcy temu)
03.11.2017 (10 miesięcy temu)
witam mam też problem z nimi
w grudniu 2016 zostali wynajęci do kompleksowej obsługi po wypadku
we Wrocławiu za holowanie policzyli 1300zł
wynajem 33 dni x 290zł małe auto
nie dziwie się że ubezpieczyciel im nie wypłaca żądanej kwoty
więc poczekam na sprawę w sadzie
użytkownik
14 lut (7 miesięcy temu)
14 lut (7 miesięcy temu)
Witam, mogłabym prosić o kontakt ? znaduje sie obcenie w podobnej sytuacji.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Aleksandra
użytkownik
1 lip (2 miesiące temu)
1 lip (2 miesiące temu)
Witam jak się zakończyła Pana sprawa ? Jestem w takiej samej sytuacji.
użytkownik
6 sie (miesiąc temu)
6 sie (miesiąc temu)
Witam. jestem w podobnej sytuacji. Jak zakończyła się Pana sprawa?
Pozdrawiam
użytkownik
15 wrz (10 dni temu)
15 wrz (10 dni temu)
Proszę o pilny kontakt mam podobny problem. [email protected] 608-305-290
użytkownik
1 lip (2 miesiące temu)
1 lip (2 miesiące temu)
Witam jak zakończyła się ta sprawa? Mam taką samą sytuacje.
użytkownik
15 wrz (10 dni temu)
15 wrz (10 dni temu)
Proszę o kontakt w tej sprawie: 608-305-290.
użytkownik
20 maj (4 miesiące temu)
wszyscy pisza negatywy u mnie wszystko zalatwili pieniadze przyszly na konto wszystko ok auto przywiezli potem zabrali jeszcz troszke uszkodzilem i niebylo problemu

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin