test

Opinie o Pracownia Psychologiczno - Terapeutyczna Psyche Care Ewelina Szymkowiak, Zdzieszowice, Góry św. Anny 21a lok. 13

Korzystałeś z usług Pracownia Psychologiczno - Terapeutyczna Psyche Care Ewelina Szymkowiak, Zdzieszowice, Góry św. Anny 21a lok. 13? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): tajemniczy_wielbiciel
Data: 2012-03-12 22:55

Wizyt: 21243
Komentarzy: 12
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
12.03.2012 (6 lat temu)
12.03.2012 (6 lat temu)

Pracownia Psychologiczno - Terapeutyczna Psyche Care Ewelina Szymkowiak, Zdzieszowice, Góry św. Anny 21a lok. 13

Opinia o Pracownia Psychologiczno - Terapeutyczna Psyche Care Ewelina Szymkowiak
Zdzieszowice, Góry św. Anny 21a lok. 13

wytapetowana babka ktorej wydaje sie ze moze pomoc innym. troche to slabe kiedy masz wrazenie ze ktos najpierw powinien pomoc jej. zal. polecam:) END
użytkownik
13.03.2012 (6 lat temu)
13.03.2012 (6 lat temu)
Trafiłam do tej poradni za namową siostry. Pani Ewelina przyjęła mnie ciepło i błyskawicznie zajęła się moją osobą. Dostałam zrozumienie, czas i cierpliwość. Przyjmuje tylko 2 dni w tygodniu, ale jest dostępna pod telefonem i służy pomocą, a jak zostawi się jej wiadomość oddzwania i próbuje jakoś pomóc. Polecam.
użytkownik
13.03.2012 (6 lat temu)
13.03.2012 (6 lat temu)
Coaching w Psyche Care to zastrzyk energii, który motywuje do wprowadzania zmian w życie. Wracam pod skrzydła Pani Eweliny Szymkowiak za każdym razem kiedy spada mi motywacja do działania.
użytkownik
13.03.2012 (6 lat temu)
13.03.2012 (6 lat temu)
Mi pomogła. Wysłała mnie do psychiatry i nie naciągała na kolejne wizyty, konkretna babka. Jeszcze pewnie do niej wrócę.za jakiś [email protected]
użytkownik
21.04.2012 (6 lat temu)
21.04.2012 (6 lat temu)
Trafiłam tam z polecenia. Mój syn po małym googlowaniu jak to nazwał znalazł jej zdjęcia http://zlphoto.pl/#strona-6
Psycholog co chwali sie ciałem to trochę skandaliczne!!!
Zresztą odmalowana, opalona, wypacynkowana...
Rozumiem że kobieta ale chyba jest w pracy nie na wybiegu!
użytkownik
23.04.2012 (6 lat temu)
23.04.2012 (6 lat temu)
Biofeedback to fajna sprawa dla dzieciaków, ćwiczą poprzez grę, pani psycholog ma dobrą rękę do dzieci, szybko nawiązuje z nimi kontakt. Mój wnuczek nie mógł się doczekać kolejnych wizyt.
użytkownik
09.05.2012 (6 lat temu)
09.05.2012 (6 lat temu)
Chodzilismy na terapię razem z mezem, rezultaty przyszly szybko i są nadal. Pani psycholog to ciepła i wyrozumiała osoba, która angażuje się w sytuację
użytkownik
16.05.2012 (6 lat temu)
16.05.2012 (6 lat temu)
Ciepło, zrozumienie, wsparcie i kompetencje, to wszystko co możemy znaleźć w gabinecie Pani Eweliny. Polecam serdecznie usługi Pani Eweliny Szymkowiak.
użytkownik
04.06.2012 (6 lat temu)
04.06.2012 (6 lat temu)
Polecam gabinet Psyche Care. Pani Psycholog podchodzi do pacjentów z dużym zaangażowaniem. Mój problem jest złożony i wymaga dłużeszej terapii, ale już po kilku sesjach widziałam różnicę i poprawę.
użytkownik
19.11.2013 (5 lat temu)
19.11.2013 (5 lat temu)
Pani Ewelina to ciepła i bardzo pomocna osoba.Jestem po kilku wizytach i zaczynam widzieć pozytywne strony w moim zyciu. Chwilami jest mi ciężko ale jestem dobrej nadziei, że niedłgo z pomocą p.Eweliny stanę samodzielnie na nogi.
użytkownik
29.07.2014 (4 lata temu)
29.07.2014 (4 lata temu)
A ja polecam Pracownie terapeutyczną homini przy wyższej szkole bezpieczeństwa. Naprawdę profesjonaliści w każdym calu.
Wykwalifikowani specjaliści, indywidualne podejście, żadnych problemów z kontaktem.
użytkownik
30.07.2014 (4 lata temu)
30.07.2014 (4 lata temu)
Witam. Jeśli chodzi pracownie terapeutyczne to polecam Pracownie terapeutyczną homini przy wyższej szkole bezpieczeństwa. Dzięki ich pomocy udało mi się rozwiązać wszelkie problemy mojego dziecka. Zadecydowało indywidualne podejście oraz ludzkie zrozumienie problemu. Polecam

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin