test

Opinie o Przychodnia weterynaryjna MEDVET, Harklowa, Harklowa 40

Korzystałeś z usług Przychodnia weterynaryjna MEDVET, Harklowa, Harklowa 40? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Beata Sadowska
Data: 2014-06-21 18:45

Wizyt: 2170
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
21.06.2014 (3 lata temu)
21.06.2014 (3 lata temu)

Przychodnia weterynaryjna MEDVET, Harklowa, Harklowa 40

Opinia o Przychodnia weterynaryjna MEDVET
Harklowa, Harklowa 40

Niestety pomimo rzekomego dyżuru całodobowego przychodnia odmówiła przyjazdu lekarza do chorego zwierzęcia w sobotę o godzinie 18.00. Sprawa była pilna, a sytuacja naprawdę wyjątkowa. Nie polecam przychodni, w której uważają, że zdrowie konia, który w każdej chwili może zdechnąć i męczy się jest nieważne. Co to za pogotowie całodobowe? Co to za lekarze?
użytkownik
01.02.2017 (11 miesięcy temu)
01.02.2017 (11 miesięcy temu)
Niby klinika całodobowa a mi o 1 30 odmówili pomocy.kiedyś zdarzało się ze miała biegunkę Ale np raz na tydzień i np dwa razy dziennie i później przeszło. Byłam z tym u ścirki mówił że psu nic nie jest. Dwa dni pozniej taka biegunka od 22 gdzieś ze 4 lub 5 razy w różnych odstępach czasowych normalnie jakby szklanke wody pod psa wylał. Zaczęłam szukać pomocy dopiero za chyba 4 razem odebrali telefon. I powiedziałam do się dzieje a ten do mnie z tekstem : \'no ale co ja wam zrobie teraz ,to rano przyjedzcie" mówię że pies bardzo źle wygląda a ten nic tylko przyjechać rano. Tylko Pani z przychodni pod psem przyjęła nas o 2 30 gdzieś i pomogła pies dostał kroplowke była strasznie odwodniona . Dostała leki okazało się że to angina i pies się dusil miał mega gorączkę. Do domu następna kroplowka. Ale pies dochodził do siebie jakieś 16h. Pani powiedziała że gdybyśmy czekali do rana mogłoby być po psie ... Dodam jeszcze że nie dopuszczają na stronę negatywnych komentarzy . Więc podejrzewam że te co są pisali sami. Dodałam komentarz o tym jak mnie potraktowali i do dzisiaj ślad po nim zaginął ;/\\/
użytkownik
22.12.2017 (25 dni temu)
22.12.2017 (25 dni temu)
Witam. Mieliśmy też niedobre chwile w klinice Medvet. W związku z tym mam kilka pytań, proszę napisać do mnie na maila [email protected]
użytkownik
01.02.2017 (11 miesięcy temu)
01.02.2017 (11 miesięcy temu)
Niby klinika całodobowa a mi o 1 30 odmówili pomocy.kiedyś zdarzało się ze miała biegunkę Ale np raz na tydzień i np dwa razy dziennie i później przeszło. Byłam z tym u ścirki mówił że psu nic nie jest. Dwa dni pozniej taka biegunka od 22 gdzieś ze 4 lub 5 razy w różnych odstępach czasowych normalnie jakby szklanke wody pod psa wylał. Zaczęłam szukać pomocy dopiero za chyba 4 razem odebrali telefon. I powiedziałam do się dzieje a ten do mnie z tekstem : 'no ale co ja wam zrobie teraz ,to rano przyjedzcie" mówię że pies bardzo źle wygląda a ten nic tylko przyjechać rano. Tylko Pani z przychodni pod psem przyjęła nas o 2 30 gdzieś i pomogła pies dostał kroplowke była strasznie odwodniona . Dostała leki okazało się że to angina i pies się dusil miał mega gorączkę. Do domu następna kroplowka. Ale pies dochodził do siebie jakieś 16h. Pani powiedziała że gdybyśmy czekali do rana mogłoby być po psie ... Dodam jeszcze że nie dopuszczają na stronę negatywnych komentarzy . Więc podejrzewam że te co są pisali sami. Dodałam komentarz o tym jak mnie potraktowali i do dzisiaj ślad po nim zaginął ;/
użytkownik
01.02.2017 (11 miesięcy temu)
01.02.2017 (11 miesięcy temu)
Niby klinika całodobowa a mi o 1 30 odmówili pomocy.kiedyś zdarzało się ze miała biegunkę Ale np raz na tydzień i np dwa razy dziennie i później przeszło. Byłam z tym u ścirki mówił że psu nic nie jest. Dwa dni pozniej taka biegunka od 22 gdzieś ze 4 lub 5 razy w różnych odstępach czasowych normalnie jakby szklanke wody pod psa wylał. Zaczęłam szukać pomocy dopiero za chyba 4 razem odebrali telefon. I powiedziałam do się dzieje a ten do mnie z tekstem : \'no ale co ja wam zrobie teraz ,to rano przyjedzcie" mówię że pies bardzo źle wygląda a ten nic tylko przyjechać rano. Tylko Pani z przychodni pod psem przyjęła nas o 2 30 gdzieś i pomogła pies dostał kroplowke była strasznie odwodniona . Dostała leki okazało się że to angina i pies się dusil miał mega gorączkę. Do domu następna kroplowka. Ale pies dochodził do siebie jakieś 16h. Pani powiedziała że gdybyśmy czekali do rana mogłoby być po psie ... Dodam jeszcze że nie dopuszczają na stronę negatywnych komentarzy . Więc podejrzewam że te co są pisali sami. Dodałam komentarz o tym jak mnie potraktowali i do dzisiaj ślad po nim zaginął

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © najlepszyfachowiec.pl | regulamin