test

Opinie o Renata Kulus, lekarz, Zielona Góra, Wazów 42

Korzystałeś z usług Renata Kulus, lekarz, Zielona Góra, Wazów 42 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-06-25 17:54

Wizyt: 289
Komentarzy: 12
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
25.06.2009 (9 lat temu)
25.06.2009 (9 lat temu)

Renata Kulus, lekarz, Zielona Góra, Wazów 42

Opinia o Renata Kulus, lekarz
Zielona Góra, Wazów 42

Gorąco polecam Panią dr! Bardzo szczegółowe badanie radiologiczne!! Dodatkowo z komentarzem i zaleceniami. Dziękuję!!
autor
02.12.2009 (9 lat temu)
02.12.2009 (9 lat temu)
Oby takich lekarzy bylo jak najwiecej:) Pani dr wspaniala polecam goraco
autor
29.08.2010 (8 lat temu)
29.08.2010 (8 lat temu)
super dadiolog, dobry diagnosta, wspaniały człowiek, wyrozumiały dla osoby chorej i niepełnosprawnej, polecam każdemu!!!
autor
16.11.2010 (8 lat temu)
16.11.2010 (8 lat temu)
Do niedawna miałem zupełny brak zaufania do lekarzy, wizyta u Pani doktor Kulus i sposób podejścia do pacjenta podczas rutynowego badanie USG utwierdziło mnie w przekonaniu, że nie jest ważne, jaki zawód wykonujesz ważne jest, jakim jesteś człowiekiem.
autor
15.02.2011 (7 lat temu)
15.02.2011 (7 lat temu)
Wspaniała Pani dr bardzo miła super podejście.Robię u Pani co roku badanie usg piersi ale czy chodzi sie prywatnie czy nie takie samo podejscie do pacjenta i dodatkowo rewelacyjny radiolog.Bardzo gorąco polecam.
autor
10.09.2011 (7 lat temu)
10.09.2011 (7 lat temu)
dokładnie, zgadzam się z przedmówcami, byłam z półtora rocznym maluszkiem na usg, rewelacyjny człowiek, super podejście, cierpliwa, wyrozumiała, dokładna i dociekliwa, zdecydowanie polecam, 14.09.2011 mam kolejne kontrolne usg i napewno dodam kolejną opinię
autor
30.11.2011 (7 lat temu)
30.11.2011 (7 lat temu)
Wspaniały człowiek,najwyższa kultura osobista i najwyższa etyka lekarska.Wizyta u Pani doktor,to powrót wiary,iż są jeszcze ,,prawdziwi" lekarze.Ogromna wiedza i profesjonalizm.Bardzo gorąco polecam Panią Doktor.Po wizycie u Pani Renaty jesteśmy podładowani pozytywną energią i wiarą w innych lekarzy.
autor
01.04.2012 (6 lat temu)
01.04.2012 (6 lat temu)
Pani doktor Kulus jest w moim przekonaniu bardzo dobrym specjalistą radiologiem. Poza niewątpliwymi umiejętnosciami zawodowymi jest osobą niezwykle sympatyczną i wzbudzajacą ogromne zaufania.
autor
30.01.2013 (5 lat temu)
30.01.2013 (5 lat temu)
Bardzo rzeczowa i kompetentna Pani Doktor. Wizyta i USG w 100% spełniły oczekiwanie. Pani Doktor jest bardzo miła i ludzka. Bardzo polecam. Pacjent gaduła.
autor
11.02.2014 (4 lata temu)
11.02.2014 (4 lata temu)
Rewelacyjna Pani Doktor, zwykły człowiek o wielkim sercu a zarazem świetny specjalista, jeśli na USG to tylko do niej.
użytkownik
03.08.2015 (3 lata temu)
03.08.2015 (3 lata temu)
Co roku robię usg u Pani doktor.Lekarz z powołania.Wyjątkowy człowiek.Z całego serca polecam Panią doktor.
użytkownik
2 sty (20 dni temu)
2 sty (20 dni temu)
Dzień dobry,

Aktualne miejsce wykonywania przeze mnie praktyki lekarza radiologa:
ul. Wiśniowa 48a,
65-540 Zielona Góra
(telefon do rejestracji 500 044 992).

Zapraszam na wizytę
Pozdrawiam, Renata Kulus

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin