test

Opinie o Salon łazienkowy Jażdżewski, Tuchom, Gdyńska 49

Korzystałeś z usług Salon łazienkowy Jażdżewski, Tuchom, Gdyńska 49? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Klient
Data: 2011-06-19 23:44

Wizyt: 24304
Komentarzy: 64
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
19.06.2011 (7 lat temu)
19.06.2011 (7 lat temu)

Salon łazienkowy Jażdżewski, Tuchom, Gdyńska 49

Opinia o Salon łazienkowy Jażdżewski
Tuchom, Gdyńska 49

Na tle innych salonów łazienkowych ten wypada baaaaardzo słabo. Zwłaszcza obsługa. Właściciel powinien zadbać o jakiś dobry kurs sprzedaży dla swoich pracowników w przeciwnym wypadku nie wróżę sukcesów.
autor
12.07.2017 (rok temu)
12.07.2017 (rok temu)
ZAPROPONOWANA ARANŻACJA NIE SPEŁNIAŁA OCZEKIWAŃ. PANI \"PROJEKTANT\" NIE SŁUCHA, PROBLEM Z ROZLICZENIEM ZA WIZUALIZACJĘ. DROGIE PŁYTKI. STANOWCZO ODRADZAM
użytkownik
13.07.2017 (rok temu)
13.07.2017 (rok temu)
Zastanawiam się gdzie tkwi problem, w tym salonie pracują moi znajomi, których uważam za uczciwych i oryginalnych ludzi , doceniam to co robią ,a tu raptem takie sprzeczne informacje, chyba kogoś poniosło.....???
użytkownik
13.07.2017 (rok temu)
13.07.2017 (rok temu)
Ostatnio odwiedziłem salon Jażdżewski w Tuchomiu , gdzie spotkałem się z Panem projektantem który zaproponował mi kafle do łazienki i salonu . Na początku sceptycznie podchodziłem do projektu łazienki ale w fazie końcowej projekt okazał się Mega Mega rewelacyjny . Facet wiedział o czym mówi i czego od niego oczekuję . Zaś kafle do salonu idealne .
Polecam .
Dawid Wesołowski
użytkownik
13.07.2017 (rok temu)
13.07.2017 (rok temu)
mnie się tam podoba, salon jak salon ładny czysty, duży wybór płytek, ja mam swoje pomysły i zawsze znajduje to czego chce, mam swój gust a to jest najwazniejsze
użytkownik
13.07.2017 (rok temu)
13.07.2017 (rok temu)
mam swój gust i swoje pomysły na to jak urządzić sobie swoje mieszkanko, w salonie znalazłam to czego szukałam i o to chodzi, ceny jak wszędzie katalogowe, jest ok.
użytkownik
15.07.2017 (rok temu)
15.07.2017 (rok temu)
Witam, widzę że nie tylko ja miałam problem z rozliczeniem za aranżację. Widocznie jest to nagminne. Ceny z całą pewnością nie są tanie bo w dwóch innych salonach wyszło korzystniej, a i obsługa milsza u konkurencji... Pozdrawiam.
użytkownik
17.07.2017 (rok temu)
17.07.2017 (rok temu)
Zastanawiam się nad opinią poniżej, Dziwne, Miesiąc temu korzystałem z usługi projektu i jakoś wszystko zostało doprecyzowane. Rozliczenie za świetny projekt otrzymałem przy zakupie płytek. Myślę, że ktoś to jakieś nieporozumienie.
użytkownik
17.07.2017 (rok temu)
17.07.2017 (rok temu)
To widocznie miałeś szczęście. U mnie ani projektu, ani PARAGONU za usługę. Tylko pokrętne tłumaczenia. Żałuję, że tam pojechałam zanim przeczytałam jakieś opinie na temat salonu JAŻDŻEWSKI forum. Również odradzam.
użytkownik
17.07.2017 (rok temu)
17.07.2017 (rok temu)
..........Ja otrzymałem fakturę z dokładną rozpiską, tak jak powinno być:),
użytkownik
17.07.2017 (rok temu)
17.07.2017 (rok temu)
Dziwne jest to Panie Adamie że do Pana opinii wystawionej o godzinie 8.00 do 8.30 jest 3x \" zgadzam się\"... nawet na facebooku nie ma takiej mobilizacji... Chyba właściciel kazał...
użytkownik
17.07.2017 (rok temu)
17.07.2017 (rok temu)
Droga Pani Joanno ja piszę w swoim imieniu , dziwi mnie tylko Pani kąśliwość, jakiś nieudany weekend czy problemy osobiste, Piszę co uważam za słuszne . Widzę ,ze ta rozmowa do niczego nie prowadzi, Więcej optymizmu życzę!!!!
użytkownik
17.07.2017 (rok temu)
17.07.2017 (rok temu)
Dziękuję, że się Pan troszczy. Weekend super, osobiście też nie narzekam. Kąśliwość w żadnym wypadku- statystyka proszę Pana. Nie lubię nieuczciwych przedsiębiorców. Pierwszy raz mam taką sytuację i bardzo żałuję że nie weszłam na żadne forum wcześniej. Raz jeszcze ciesze się, że Panu się udało.
użytkownik
26.09.2017 (rok temu)
26.09.2017 (rok temu)
Witam , dopiero co usiadłam do komputera i chciałam napisać iż jestem bardzo zadowolona z Salonu Jażdżewski . Na samym początku dodam iż w salonie pracują mili ludzie , niby oczywiste ale rzadkie w dzisiejszych czasach , gdyż trochę pojeździłam po trójmieście i mam rozeznanie. Profesjonalna obsługa .
W szczególności jestem zadowolona z Pana projektanta Łukasza , który idealnie rozplanował i zaprojektował moją małą łazienkę . Nie spodziewałam się takiego efektu końcowego . Pan projektant który nie dosyć iż jest miły ma duże poczucie humoru to zarazem umie idealnie zaspokoić gusta najbardziej wybrednego klienta ( bynajmniej Ja tak myślę ). Ceny jak dla Mnie ok do przyjęcia , zawsze pozostaje się targować :) Szkoda jeżdżenia i szukania skoro Salon Łazienkowy się koło nosa.
Jeszcze raz napiszę iż jestem mega zadowolona za Salonu Jażdżewski.
Hanna
użytkownik
17 sty (miesiąc temu)
17 sty (miesiąc temu)
Witam ostatnio przez przypadek odwiedziłam salon łazienkowy Jazdzewski . Zaskoczyla mnie obsługa w salonie która ma wysoki poziom . Zdecydwałam sie na projekt . W szczegulności zapamiątam pana Łukasza który bez problemu doradził , przekazał cenne uwagi oraz zrobił dobry projekt łazienki za co mu jestem Bardzo wdzieczna . Projektant wie co robii trzba mu zaófać . Dziekuje i na pewno bedę polecała na przyszłość

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin