test

Opinie o Sowiński Piotr, lek. med. Spec. psychiatra, Rumia, Jana III Sobieskiego 10a

Korzystałeś z usług Sowiński Piotr, lek. med. Spec. psychiatra, Rumia, Jana III Sobieskiego 10a ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gosia
Data: 2011-06-14 18:17

Wizyt: 19866
Komentarzy: 161
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.06.2011 (6 lat temu)
14.06.2011 (6 lat temu)

Sowiński Piotr, lek. med. Spec. psychiatra, Rumia, Jana III Sobieskiego 10a

Opinia o Sowiński Piotr, lek. med. Spec. psychiatra
Rumia, Jana III Sobieskiego 10a

Wspaniały lekarz, godny polecenia, skutecznie leczy, jeden z najlepszych specjalistów w trójmieście. Pacjentowi poświęca bardzo dużo czasu. warto
autor
03.08.2017 (9 miesięcy temu)
03.08.2017 (9 miesięcy temu)
Świetny lekarz!!! Wyrozumiały, empatyczny, wnikliwy i przede wszystkim skuteczny. Terapia i przepisane mi leki skutecznie poprawily jakosc mojego zycia.. juz nie boje sie swiata
użytkownik
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
Bez problemu z terminami, przyjemny gabinet. Dobry lekarz. Nic dodac nic ujac. POLECAM
użytkownik
04.08.2017 (9 miesięcy temu)
04.08.2017 (9 miesięcy temu)
Ze zdiagnozowaną wcześnie dwubiegunkówka niby da sie zyc, chociaz wczesniej bywalo ciezko. Pan Piotr to najlepszy z moich terapeutów. Wyrozumiały, empatyczny...kreatywny w prowadzeniu walki z problemami. Polecam.
użytkownik
04.08.2017 (9 miesięcy temu)
04.08.2017 (9 miesięcy temu)
Ze zdiagnozowaną wcześnie dwubiegunkówka niby da sie zyc, chociaz wczesniej bywalo ciezko. Pan Piotr to najlepszy z moich terapeutów. Wyrozumiały, empatyczny...kreatywny w prowadzeniu walki z problemami. Polecam.
użytkownik
04.08.2017 (9 miesięcy temu)
04.08.2017 (9 miesięcy temu)
Ze zdiagnozowaną wcześnie dwubiegunkówka niby da sie zyc, chociaz wczesniej bywalo ciezko. Pan Piotr to najlepszy z moich terapeutów. Wyrozumiały, empatyczny...kreatywny w prowadzeniu walki z problemami. Polecam.
użytkownik
04.08.2017 (9 miesięcy temu)
04.08.2017 (9 miesięcy temu)
Pan doktor Sowiński jest świetnym psychologiem, dzięki niemu poradziłem sobie z problemami, które męczyły mnie od wielu lat...doskonale dobral leki.5 Bardzo dziękuję!
użytkownik
07.09.2017 (8 miesięcy temu)
07.09.2017 (8 miesięcy temu)
Naprawdę bardzo dobry lekarz, nie zamierzam innego szukac. Po zmianie leków jakosc zycia gwaltownie sie podniosla, dziekuje za to bardzo!
użytkownik
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
Lekarz psychiatra z prawdziwego zdarzenia! Rzetelny, cierpliwy, wnikliwy. Lista moich problemów byla długa ale otrzymałem też od pana Piotra jednoznaczną diagnozę, CHAD choroba afektywna dwubiegunowa. Dobrze że dodał też że to nie wyrok, przepisał odpowiednie leki i prowadzi moja terapie jak do tej pory najlepiej. Wszystkim polecam, Piotr Sowiński potrafi pomóc.
użytkownik
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
Pan Piotr Sowiński obejmuje swoich pacjentów doskonałą opieką i super dobiera leki. Trauma której doswiadczylem dotkliwie mnie rozłożyla, dzięki temu ze zglosilem sie do pana Piotra zaczynam sobie z tym wszystkim radzic
użytkownik
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
Jeszcze pół roku temu jakby ktoś mnie spytał o jakość życia to miałabym do powiedzenia tylko TRAGEDIA. A w zasadzie bym się w ogóle nie odzywała bo depresja przyszpiliła do łóżka na tyle konkretnie że zajmować się mną musiała rodzina, czas mijał mi na wegetacji, od czasu do czasu pójscia do lodówki...

Pan Piotr na szczęście podczas mojego leczenia wyciagnal mnie z tej matni. Polecam
użytkownik
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
28.09.2017 (7 miesięcy temu)
Lekarz psychiatra z prawdziwego zdarzenia, Polecam. Bez watpienia doswiadczenie ma tu swoja duza role, moje problemy z agresja to nie byla dla niego pierwszyzna wiec spokojnie wszystko wytlumaczyl...caly mechanizm i wszystko co we mnie zachodzi. Leki juz po jakims czasie nie byly potrzebne ;)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin