test

Opinie o TECH Sterowniki

Korzystałeś z usług TECH Sterowniki? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): TECH Sterowniki
Data: 2017-09-28 10:10

Wizyt: 625
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
28.09.2017 (rok temu)
28.09.2017 (rok temu)

TECH Sterowniki

Firma TECH Sterowniki to prężnie działający w kraju i za granicą producent mikroprocesorowych urządzeń elektroniki użytkowej. Najbardziej rozpoznawalnymi urządzeniami przedsiębiorstwa są sterowniki do kotłów na paliwo stałe, których firma TECH Sterowniki jest obecnie największym producentem w Polsce. Oprócz sterowników kotłowych firma projektuje i produkuje także wysokiej jakości regulatory pokojowe, sterowniki do ogrzewania podłogowego, grzejnikowego, instalacji CO, urządzeń wykorzystujących energię odnawialną, systemów kominkowych. Wszystkie urządzenia firmy cechuje nowoczesny design oraz funkcjonalność. Przeprowadzane na każdym etapie produkcji specjalistyczne testy kontrolne gwarantują, że sterowniki to produkty o długiej żywotności i wysokim komforcie użytkowania. Firma cały czas inwestuje w nowoczesne sprzęty i urządzenia, rekrutuje wysokiej jakości specjalistów i rozbudowuje siedziby – wszystko po to, by usprawnić proces produkcyjny, a w efekcie w ręce użytkownika trafiły urządzenia szyte na miarę jego potrzeb.
użytkownik
28.12.2017 (11 miesięcy temu)
28.12.2017 (11 miesięcy temu)
Od jakiegoś czasu szukałem urządzeń do regulacji ogrzewania w domu. Polecono mi firmę Tech Sterowniki. Krótko rzecz ujmując, regulator radzi sobie świetnie z kilkoma urządzeniami grzewczymi - kolektorami słonecznymi i kotłem c.o. Po podłączeniu do internetu, mam również możliwość optymalizacji pod prognozę pogody. System sam przewiduje energooszczędny układ ocieplenia pomieszczeń. Fajnie, że regulator można zaprogramować na kilka trybów ogrzewania
użytkownik
29.12.2017 (11 miesięcy temu)
29.12.2017 (11 miesięcy temu)
W mieszkaniu mam kocioł z automatycznym podajnikiem. Do obsługi zastosowany jest sterownik ST-37 z regulatorem pokojowym ST-298 firmy TECH Sterowniki. Właśnie sprawdzam ustawienia, ale na dzień dzisiejszy wszystko działa bardzo dobrze. Chcę też rozbudować sterownik o moduł GSM, żeby kontrolować kocioł za pośrednictwem telefonu komórkowego.
użytkownik
3 kwi (8 miesięcy temu)
3 kwi (8 miesięcy temu)
W naszym mieszkaniu montowaliśmy nowy piec, instalatorzy polecili mi właśnie sterownik firmy TECH, jesteśmy bardzo zadowoleni. Można ustawić dowolny program, temperaturę dzienną lub nocną na dowolną godzinę i nie trzeba myśleć np. o włączeniu pieca nad ranem, bo sterownik zrobi to za nas itp. Obsługa tego sterownika jest bardzo prosta, wyświetlacz duży. Sterownik ma też szerokie możliwości programowania, by umożliwić ekonomicznie spalanie. Każdemu polecam montaż sterowników do pieca centralnego, to naprawdę oszczędza pieniądze i daje dużą wygodę.
użytkownik
3 kwi (8 miesięcy temu)
3 kwi (8 miesięcy temu)
Ten sterownik do pompy cyrkulacyjnej ST-11 Eco Circulation bardzo fajnie działa, szybko nagrzewa się woda, tzn. jest ona cały czas nagrzana. Regulator kontroluje temperaturę wody i obniża ją gdy jesteśmy poza domem i nie korzystamy z ciepłej wody, to daje oszczędności, niższe rachunki.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin