test

Opinie o TECHMAR Marta Sowa, Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza 40C

Korzystałeś z usług TECHMAR Marta Sowa, Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza 40C? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Interior
Data: 2011-10-31 22:22

Wizyt: 17109
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.10.2011 (6 lat temu)
31.10.2011 (6 lat temu)

TECHMAR Marta Sowa, Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza 40C

Opinia o TECHMAR Marta Sowa
Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza 40C

Uwaga na tę firmę .Właściciel pani Marta Sowa .Bardzo daleko od słowa najlepsi fachowcy .Bliżniacza firma firmy Profil-Tech której właścicielem jest pan Krzysztof Sowa .Oszukuje podwykonawców .Od roku mój dłużnik ,mam wyrok ,klauzulę i decyzję komorniczą . tel.886650930 -w razie pytań proszę dzwonić .
użytkownik
12.07.2012 (6 lat temu)
12.07.2012 (6 lat temu)
W związku z rozmowami prowadzonymi z firmą Tech-Mar i Panią Martą Sowa z Janowa Lubelskiego w celu polubownego załatwienia Naszego sporu proszę Administratora tego portalu o usunięcie wystawionej przeze mnie powyższej opinii.
autor
12.09.2012 (5 lat temu)
12.09.2012 (5 lat temu)
Administrator portalu najlepsifachowcy.pl w permamentny sposób nie reaguje od 12 tygodni na moje
prośby mailowe i telefoniczne dotyczace usuniecia wystawionych na tym portalu przeze mnie opinii .
W ewidentny sposób łamie prawo wykorzystujac dane osobowe ,firmowe i opinie których nie jest
autorem i do których nie ma prawa.
OSTRZEGAM ! - Nie należy korzystać z usług portalu NAJLEPSIFACHOWCY.PL - ponieważ to
NAJLEPSI FACHOWCY OD KŁOPOTÓW !!!
Zainteresowanych informuję że domena NAJLEPSIFACHOWCY.PL jest na sprzedaż na giełdzie domen
AfterMarket.pl za ,, okrągły milionik ,, -!!!???
Portalem NAJLEPSIFACHOWCY powinien się zainteresować Głowny Inspektor Ochrony Danych
Osobowych oraz URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW i tak też uczynię .
Bardzo dziwny jest sposób działania portalu NAJLEPSIFACHOWCY ,czemu mają służyć generowanie
negatywnych opinii ? sugerowanie nietypowych ,dziwnych rozwiązań nie spotykanych na innych portalach ,
/WNIOSEK NASUWA SIE JEDEN -CHCĄ PIENIĘDZY ZA SKASOWANIE DANYCH DO KTÓRYCH NIE
MAJĄ PRAWA !!!?/
Portal łamie prawo w świetle ustawy o ochronie danych osobowych , w skandaliczny sposób potrafi
podmieniać dane , nie reagować na prośby usunięcia opinii lub profili firm , zamieszczać dane firm i
tworzyć profile firm z danymi, które się nigdy u nich nie rejestrowały .
MOIM ZDANIEM NALEŻY ZŁOŻYĆ DO PROKURATURY ZAWIADOMIENIE O POPEŁNIENIU
PRZESTĘPSTWA !
użytkownik
12.09.2012 (5 lat temu)
12.09.2012 (5 lat temu)
Portal NAJLEPSIFACHOWCY w skandaliczny sposób łamie prawo w świetle ustawy o ochronie danych
osobowych wykorzystując dane firmowe i opinie, których nie jest autorem i do których nie ma prawa.
Chcecie pieniędzy za skasowanie danych do których nie macie prawa ???!!!!
Portal potrafi zamieszczać dane firm i tworzyć im profile, które się nigdy u Was nie rejestrowały -to już
skandal.
Zainteresuję Głownego Inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz Urząd Ochrony Konkurencji i
Konsumentów .
Złożę zawiadomienie do PROKURATURY O POPEŁNIENIU PRZESTĘPSTWA !
Wydaje się Wam że jesteście bezkarni -to się mylicie .Tak potraktowaliście moją prośbę o usunięcie
opinii , macie takie nieprzyjazne podejście do klienta że teraz Wam nie odpuszczę i poniesiecie
konsekwencje .
Wystawię tyle opinii o sposobach Waszej działalności że już teraz możecie wycofać się z giełdy domen
na AfterMarket.pl bo niedługo jej nie sprzedacie nawet za symboliczną złotówkę .
Zainteresuję program UWAGA oraz SPRAWA DLA REPORTERA sposobami Waszej działalności
oraz łamaniu przez Was prawa .Skarga zostanie oficjalnie skierowana do GIODO/Głowny Inspektor
Ochrony Danych Osobowych !/
użytkownik
26.11.2013 (4 lata temu)
26.11.2013 (4 lata temu)
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH! Uwazajcie na tych xxxxxx. Nie xxxx podwykonawcom, maja liczne długi, a komornicy zajmuja im konta. My musieliśmy oddac sprawę do Sądu!! Agnieszka

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin