test

Opinie o Technet Produkcja, sprzedaż drzwi i mebli, Olsztyn, Szarych Szeregów 5

Korzystałeś z usług Technet Produkcja, sprzedaż drzwi i mebli, Olsztyn, Szarych Szeregów 5? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): jan nowacki
Data: 2012-04-10 16:17

Wizyt: 9953
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
10.04.2012 (6 lat temu)
10.04.2012 (6 lat temu)

Technet Produkcja, sprzedaż drzwi i mebli, Olsztyn, Szarych Szeregów 5

Opinia o Technet Produkcja, sprzedaż drzwi i mebli
Olsztyn, Szarych Szeregów 5

kupiłem drzwi z wystawki z zapewnieniem przez właściciela że bez wad. okazało się że są powyginane zawiasy,wstawiał fachowiec z ich firmy. Zapłaciłem za usługę 270zł,A właściciel nie chce zrekompensować i nabrał wody.Nie przysyła r.ku.Powyjmowali orginalne zamki i nie oddali.Dwa razy jeżdziliśmy po uszczelki.Ekspedienka w ostatniaj rozmowie /agresywnej/stwierdziła że wymyślam.Ostrzegam wszystkich przed kupnem będą kłopoty zwłaszcza z reklamacją
użytkownik
26.11.2012 (5 lat temu)
26.11.2012 (5 lat temu)
Zgadzm się z Wami. TECHNET = KICHA
U mnie wstawiają drzwi od 4-ch miesięcy.Mało tego wszystko jest do kitu z montażem ,ich zdanie winne są ściany... nie do końca. Podstawowych ustawień przy montażu nawet krzywe ściany nie zepsują.
Więcej opiszę wkrótce także na innych forach.

Olsztyn
użytkownik
03.02.2014 (4 lata temu)
03.02.2014 (4 lata temu)
Przestrzegam serdecznie kazdego przed ta firma. Niekompetentni, nie trzymaja terminow, pracuja na byle jakich polproduktach. Ogolna masakra. Ja mam kolejny remont przed soba dzieki tej firmie. Zalozyli ruchome oscieznice, ktore nadaja sie tylko do skucia. Drzwi z szaf powypadaly, a inne drzwi poprostu nie dzialaja jak powinny. Przestrzegam serdecznie!
użytkownik
12.06.2014 (4 lata temu)
12.06.2014 (4 lata temu)
Mam drzwi Delta kupione i zamontowane przez tą firmę. Na drzwi nie narzekam bo cena do jakości odpowiednia, ale obróbkę na zlecenie tej firmy wykonuje jakiś paprak. Nie potrafi zrobić kąta prostego, przez co całość wygląda mizernie. U znajomego niedawno wstawiał i to samo - brak kątów prostych.
użytkownik
23.09.2015 (3 lata temu)
23.09.2015 (3 lata temu)
U mnie są dziury w ścianach po zamontowaniu drzwi i nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności. Monterzy chcą za to dodatkowych pieniędzy, a panowie z biura umywają ręce i twierdzą, że to moja wina.
użytkownik
26.09.2015 (3 lata temu)
26.09.2015 (3 lata temu)
Zamawiałam drzwi na cały domek , ekipa zamontowała wszystko szybko i profesjonalnie pomimo utrudnień wynikających z krzywizny ścian . Jestem bardzo zadowolona , w sklepie miła i fachowa obsługa . Ze swojej strony polecam firmę
użytkownik
29.09.2015 (3 lata temu)
29.09.2015 (3 lata temu)
Wymieniałem drzwi wejściowe w kamienicy , duża robota bo grube ściany obłożone drewnianą starą futryną . Przyjechały 3 firmy na pomiar ale żadna nie chciała się podjąć . A to że duża robota albo że się nie da i lepiej nie ruszać bo stara drewniana podłoga . Ekipa z Technetu załatwiła sprawę w 8 godzin z perfekcyjną obróbką i uzupełnieniem podłogi . Okazało się że jednak można
użytkownik
21 cze (4 miesiące temu)
21 cze (4 miesiące temu)
Drzwi fantastyczne, obsługa bardzo mila , gorzej z wykonaniem zlecenia. Fachowiec który przyjechał z drzwiami zaczął pracę o 8 rano a skończył o 18.00. W międzyczasie z godzinę spędził nad instrukcja. Klnąc pod nosem poinformował mnie że rzadko wstawia drzwi tej marki. Zacząłem się bać że coś źle ustawi. Nie potrafił ustawić zamykacza . Montował go również z
instrukcją w ręku z pomocą drugiego pana również z tej firmy. Zamykacz do dzisiaj nie jest wyregulowany. Wychodzę na trudnego i marudnego klienta.
Dzisiaj wymieniono mi wkładki do zamków, przyszły w komplecie ale do szerszych drzwi. Trudno zdarza się. Poprosiłem pana o wyregulowanie zamykacza. Pan mnie poinformował że nie otrzymał takiego zlecenia poza tym nie zna się na tym. Czekam dalej na dokończenie montażu.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin