test

Opinie o Terapia bulimii i anoreksji Agnieszka Wilkaniec-Herman, Gdańsk, Legionów 19 lok. 6

Korzystałeś z usług Terapia bulimii i anoreksji Agnieszka Wilkaniec-Herman, Gdańsk, Legionów 19 lok. 6? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-03-11 23:49

Wizyt: 6219
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
11.03.2009 (9 lat temu)
11.03.2009 (9 lat temu)

Terapia bulimii i anoreksji Agnieszka Wilkaniec-Herman, Gdańsk, Legionów 19 lok. 6

Opinia o Terapia bulimii i anoreksji Agnieszka Wilkaniec-Herman
Gdańsk, Legionów 19 lok. 6

Pani Agnieszka bardzo pomogła mi, kiedy było ze mną naprawdę kiepsko... Bulimia... Kto przez to przechodził ten wie jaki to ciężkie. Dzięki współpracy z Panią Agnieszką - myślę, że jestem zdrowa. Dziękuję:)
autor
10.07.2009 (8 lat temu)
10.07.2009 (8 lat temu)
Rok terapii. Lekko nie było, ale to kim jestem teraz i jak się czuję było warte każdego poświęcenia. Bardzo się cieszę, że trafilam na tak kompetentną, milą mądrą osobę.
autor
05.03.2010 (8 lat temu)
05.03.2010 (8 lat temu)
Psycholog z powołania! I chyba jedna z nielicznych osób, które NAPRAWDĘ wiedzą jak leczyć zaburzenia odzywiania.
autor
15.12.2010 (7 lat temu)
15.12.2010 (7 lat temu)
Jeśli szukasz profesjonalisty, to trafiłeś/łaś pod dobry adres. Miałam to szczęście, że trafiłam na p.W-H od razu, kiedy zdecydowałam się na leczenie i terapię - oszczędziło mi to historii-legend o terapeutach, którzy kompletnie nie wiedzą, o czym mówią, którzy nie wiedzą, jak się zabrać do problemu czy biorą pieniądze, choć nic się nie dzieje.
Warto zdać sobie sprawę, że leczenie niekoniecznie oznacza przybranie na wadze, ale trzeba pamiętać, że dobry terapeuta to dopiero część sukcesu.
autor
12.03.2011 (7 lat temu)
12.03.2011 (7 lat temu)
Pani doktor bardzo pomogła mojej córce chorującej na anoreksję, uratowała ją przed szpitalem, pomogła przestac bać się jedzenia, wyciągnęłą z depresji nie tylko córkę, ale chyba też cała rodzinę. Dziekuję! Barbara N.
użytkownik
16.01.2014 (4 lata temu)
16.01.2014 (4 lata temu)
Naprawdę fachowa osoba, z dużą wiedzą, doświadczeniem i wysoką kulturą osobistą. Bardzo pomogła mi w naprawdę trudnym problemie osobistym.
użytkownik
07.12.2014 (3 lata temu)
07.12.2014 (3 lata temu)
Bardzo dobry psycholog. Bystra, uprzejma, pelna szacunku, ale czujna na próby oszukiwania samego siebie. Bardzo mi pomogla.
użytkownik
05.03.2016 (2 lata temu)
05.03.2016 (2 lata temu)
Bardzo polecam! Pani Agnieszka bardzo pomogła mi w okropnym momencie życia. Pomogła mi stanąć na nogi, uwierzyć w siebie. Cierpliwa, miła, dokładna.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin