test

Opinie o Urszula Szafran, lekarz, Ruda Śląska, Kłodnicka

Korzystałeś z usług Urszula Szafran, lekarz, Ruda Śląska, Kłodnicka ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-02-20 16:40

Wizyt: 541
Komentarzy: 6
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
20.02.2009 (9 lat temu)
20.02.2009 (9 lat temu)

Urszula Szafran, lekarz, Ruda Śląska, Kłodnicka

Opinia o Urszula Szafran, lekarz
Ruda Śląska, Kłodnicka

Doskonałe podejście,właściwe leczenie i zrozumienie pacjenta,polecam
użytkownik
04.12.2013 (4 lata temu)
04.12.2013 (4 lata temu)
Najwieksza porazka jaka istnieje. Lekarka ktora przez telefon ocenia pacjenta i kwalifikuje go jako zdrowego przy 40,6 temperaturze i szkarlatynie ktora wg pani dr jest bolem gardla. Nie pomoglo tlumaczenie ze corka jest chora na szkarlatyne a moje objawy sa dokladnie takie same. Co gorsza jedyny lekarz w Gliwicach Sosnicy kwalifikujacy wizyty domowe w weekendy. Pani dr narazila bez zmrozenia oka wszyskich pacjentow przychodni na zarazenie szkarlatyna. 2 godziny w poczekalni w kolejce bo niestety nie ma izolatki w przychodni. Mam nadzieje ze chirurgiem dzieciecym pani dr jest lepszym, bo na lekarza rodzinnego sie nie nadaje.
użytkownik
14.04.2016 (2 lata temu)
14.04.2016 (2 lata temu)
Debilka skrsjnie niekompetentna nie bada pacjentów tylko stawia diagnozy z rękawa omijajcie Unię Bracką z daleka.
użytkownik
10.10.2016 (rok temu)
10.10.2016 (rok temu)
Porażka. .. wielce zmeczona pani tfu lekarz, przyvhodzi zmecxona 15 minut po rozpoczeciu pracy, w ogole nie bada pacjenta, mając 40 st gorączki i ból mięśni ze praktycznie każdy najmniejszy ruch sprawiał mi mega bol. Stwierdziła że wszystko jest ok i żebym kupił sobie gripex. Zmarnowany czas i nic więcej.
użytkownik
05.11.2016 (rok temu)
05.11.2016 (rok temu)
Zgadzam się z opiniami, dzisiaj byłam w Przychodni Unia Bracka w Sośnicy z ostrym zapaleniem gardła i zatok (tak źle się czułam, że pół nocy nie spałam). Pani Doktor sprawiała wrażenie, że robi w ogóle łaskę, że może mnie przyjąć (może przerwałam jakąś ciekawą konwersację albo picie kawy z Panią z recepcji?), ekspresowe badanie, nie usłyszałam nawet diagnozy, pani doktor kazała mi brać ibuprom i tabletki na gardło. Takie leczenie to ja już stosowałam na własną rękę przez 3 dni i tylko mi się pogorszyło. Pani doktor odmówiła mi L4, powiedziała, że po L4 mam się wybrać do mojego lekarza rodzinnego w poniedziałek (to po co ona jest, skoro i tak muszę za 2 dni znowu iść do lekarza, biegać chora po mieście i znowu czekać w kolejce?). PORAŻKA! Życzę pani doktor zmiany podejścia do pacjentów, albo zmiany zawodu, skoro się wypaliła.
użytkownik
10 wrz (13 dni temu)
10 wrz (13 dni temu)
To chyba dobrze odpowiedziała lekarka bo taka jest prawda. Jeśli chciala Pani L4 to musi Pani udać się do lekarza rodzinnego. Nie traktujemy dyżurów lekarzy jako opiekę prywatna podczas weekendów.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin