test

Opinie o Vip Parkiet Magazyn główny, salon pokazowy, Łomianki, Kolejowa 69

Korzystałeś z usług Vip Parkiet Magazyn główny, salon pokazowy, Łomianki, Kolejowa 69? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): mk
Data: 2011-03-25 17:03

Wizyt: 35596
Komentarzy: 37
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
25.03.2011 (6 lat temu)
25.03.2011 (6 lat temu)

Vip Parkiet Magazyn główny, salon pokazowy, Łomianki, Kolejowa 69

Opinia o Vip Parkiet Magazyn główny, salon pokazowy
Łomianki, Kolejowa 69

Zdecydowanie PRZESTRZEGAM. Wydałam w tym sklepie kilkadziesiąt tysięcy złotych za parkiet wraz z transportem i położeniem parkietu. Niedogodności:
- 100% sumy musiałam wpłącić przed wykonaniem usługi (przyznaję to mój błąd, pozwoliłam sobie to wpisać w umowę)
- dziś okazało się że transport oznacza tylko dowóz na osiedle. Właśnie mój partner osobiście dzwiga 140 m parkietu na 6 piętro bo usługa tego NIE OBEJMUJE!
- co dodaje smaku Pani reprezentująca firmę w chwili dowozu towaru zażadała przygotowania przeze mnie pisemnego upoważnienia dla partnera, żeby mógł wnieść ów parkiet
- kontaktować się trzeba z 4 różnymi osobami, które w iodatku nie potrafią skomunikować się między sobą i każda mówi co innego. Na sugestię, że chciałabym być obsługiwana przez jedną osobę, pani wybuchła śmiechem i powiedziała że inne standardy obowiązują na rynku i w firmie xxx xxxx
- paczki kartonowe, które dojechały są mokre i drewno w nich też mokre, ale pani która podpisywała umowę nie wierzy w to i musi omówić sprawę z niejaką Panią x 'od dostaw'
- w chwili obecnej czekam na weryfikację jakości towaru, natomiast ponieważ już nie wierzę w pozytywne zakończenie tej sprawy, zakładam że sprawa zakończy się w UOKiK i sądzie. Firma ma moje pieniądze, a ja mam same kłopoty i mokry parkiet wniesiony samodzielnie do mieszkania
autor
08.04.2011 (6 lat temu)
08.04.2011 (6 lat temu)
Chciałabym jednak skorygować moją wczesniejsza opinię. To że w umowie zdecydowałam się na całość wpłaty i również wpis że usługa nie obejmuje wniesienia to faktycznie mój błąd.
Po zgłoszeniu problemu z mokrymi paczkami firma zachowała się bardzo porządnie, sprawdzając bezzwłocznie jakość parkietu a przy okazji wilgotmość pomieszczeń i podłoża w mieszkaniu. Zostałam też zapewniona, że parkiet zostanie położony w ustalonym terminie i firma bierze odpowiedzialność za to jak będzie się zachowywał po położeniu. Po spotkaniu się z ludźmi osobiście, wydaje się, iż firma jest doświadczona i solidna.
użytkownik
05.07.2013 (4 lata temu)
05.07.2013 (4 lata temu)
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Moja współpraca z nimi zakończyła się na etapie podpisywania umowy. Jak można żądać od klienta zapłaty 100% wartości zamówienia przed wykonaniem usługi. Nikt na rynku (przynajmniej w kilkunastu innych firmach które odwiedziłem) nie stosuje takie praktyki. Obsługa samej osoby sprzedającej bardzo miła i bez zarzutu ale już jak pojawia się jakaś inna Pani (nie wiem czy to właścicielka czy ktoś inny) robi się mniej przyjemnie. Wszystko dotyczy salonu xxx xxxx xxxxxx. Na koniec usłyszałem komentarz że takiego parkietu za takie pieniądze to ja nigdzie nie znajdę i moje oczekiwania są kompletnie oderwane od rzeczywistości. Życzę powodzenia w dalszej działalności i przestrzegam przed tą firmą.
użytkownik
25.07.2013 (4 lata temu)
25.07.2013 (4 lata temu)
Niestety z wielką przykrością muszę dołączyć do grona osób których współpraca z firmą VIP Parkiet w Łomiankach pozostawia wiele do życzenia. Na etapie wyboru podłogi, podpisywania umowy, ustalania szczegółów i terminów wszystko wydawało się prawie idealne, a przynajmniej tak mi się wydawało. Na początku miła obsługa, zawsze oddzwonili gdy nie mogli nie odebrać w danym momencie telefonu, szybka reakcja na wysłanego maila itp.

Po zrobieniu przeze mnie przelewu w wysokości prawie 100% wartości zamówienia okazało się, że cała idealna współpraca właśnie się skończyła. Wcześniej ustalony termin montażu (konkretny dzień) ) jest nieaktualny, mimo tego że 3 dni wcześniej go potwierdzałam. Osoba, z którą rozmawiałam stwierdziła, że rezerwacja obejmuje cały tydzień i powinnam przez ten okres być przygotowana do przyjścia ekipy, co oznaczałoby konieczność wzięcia tygodniowego urlopu . Informacje, które później mi przekazywano odnośnie terminu pojawienia się ekipy nie były z nią konsultowane co w efekcie oznaczało dla mnie kolejny dzień zwłoki.
Firma przestała oddzwaniać, uzyskanie korekty zmniejszającej wartość zamówienia i ofert na kolejne elementy trwało prawie 2 tygodnie. Pani, z którą rozmawiałam wmawiała mi, że to ja źle zapamiętałam termin mimo tego, że sami wpisali mi go na dokumentach.

Umowa jest tak skonstruowana, że mimo dokładnego jej przeczytania klient z góry jest skazany na niepowodzenie jeżeli chodzi o dochodzenie jakichkolwiek roszczeń. Nie ma szans żeby z jedną osobą wszystko ustalić bo każdy odpowiada za co innego. Na moje argumenty, że wszystko potwierdzałam z Panią Agnieszką , która ma dostęp do systemu i możliwość potwierdzenia terminów usłyszałam i nawet zostało wskazane mi w umowie, że powinnam była potwierdzać to z Panią Dorotą, czyli nie ważne że pracownik firmy wprowadził mnie w błąd – tak zostało wszystko odwrócone że wg. firmy to moja wina.

Naiwnie myślałam, że kwota do zapłacenia wpisana w umowę jest końcowa i obejmuje wszystkie prace związane z montażem wybranej podłogi - tu się myliłam. Pierwszego dnia montażu ekipa wycenia prace dodatkowe za które trzeba zapłacić gotówką, a nikt wcześniej nie informuje jakiego rzędu jest to kwota, a czasami sumy są całkiem spore (w moim przypadku ponad 850 zł). Wszystkie zapisy w umowie są tak zrobione, że osoba która pierwszy raz się z nią spotyka tak naprawdę nie ma świadomości co ona w konsekwencji oznacza w razie gdyby coś było nie tak.

Przy ustaleniach dotyczących oferty i podpisywaniu umowy pracownik VIP Parkietu nie tłumaczy wszystkiego, nie pyta o wszystkie rzeczy o które powinien, a które wg. mnie są istotne do sporządzenia rzetelnej oferty. Tak więc z moich prawie idealnych wyobrażeń w rzeczywistości pozostało wiele stresu i kilka wizyt w siedzibie VIP Parkietu w Łomiankach.
DLATEGO TEŻ ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
użytkownik
25.07.2013 (4 lata temu)
25.07.2013 (4 lata temu)
Niestety z wielką przykrością muszę dołączyć do grona osób których współpraca z firmą xxxxx xxxx w xxxxx pozostawia wiele do życzenia. Na etapie wyboru podłogi, podpisywania umowy, ustalania szczegółów i terminów wszystko wydawało się prawie idealne, a przynajmniej tak mi się wydawało. Na początku miła obsługa, zawsze oddzwonili gdy nie mogli nie odebrać w danym momencie telefonu, szybka reakcja na wysłanego maila itp.

Po zrobieniu przeze mnie przelewu w wysokości prawie 100% wartości zamówienia okazało się, że cała idealna współpraca właśnie się skończyła. Wcześniej ustalony termin montażu (konkretny dzień) ) jest nieaktualny, mimo tego że 3 dni wcześniej go potwierdzałam. Osoba, z którą rozmawiałam stwierdziła, że rezerwacja obejmuje cały tydzień i powinnam przez ten okres być przygotowana do przyjścia ekipy, co oznaczałoby konieczność wzięcia tygodniowego urlopu . Informacje, które później mi przekazywano odnośnie terminu pojawienia się ekipy nie były z nią konsultowane co w efekcie oznaczało dla mnie kolejny dzień zwłoki.
Firma przestała oddzwaniać, uzyskanie korekty zmniejszającej wartość zamówienia i ofert na kolejne elementy trwało prawie 2 tygodnie. Pani, z którą rozmawiałam wmawiała mi, że to ja źle zapamiętałam termin mimo tego, że sami wpisali mi go na dokumentach.

Umowa jest tak skonstruowana, że mimo dokładnego jej przeczytania klient z góry jest skazany na niepowodzenie jeżeli chodzi o dochodzenie jakichkolwiek roszczeń. Nie ma szans żeby z jedną osobą wszystko ustalić bo każdy odpowiada za co innego. Na moje argumenty, że wszystko potwierdzałam z Panią xxxxx , która ma dostęp do systemu i możliwość potwierdzenia terminów usłyszałam i nawet zostało wskazane mi w umowie, że powinnam była potwierdzać to z Panią xxxx, czyli nie ważne że pracownik firmy wprowadził mnie w błąd – tak zostało wszystko odwrócone że wg. firmy to moja wina.

Naiwnie myślałam, że kwota do zapłacenia wpisana w umowę jest końcowa i obejmuje wszystkie prace związane z montażem wybranej podłogi - tu się myliłam. Pierwszego dnia montażu ekipa wycenia prace dodatkowe za które trzeba zapłacić gotówką, a nikt wcześniej nie informuje jakiego rzędu jest to kwota, a czasami sumy są całkiem spore (w moim przypadku ponad 850 zł). Wszystkie zapisy w umowie są tak zrobione, że osoba która pierwszy raz się z nią spotyka tak naprawdę nie ma świadomości co ona w konsekwencji oznacza w razie gdyby coś było nie tak.

Przy ustaleniach dotyczących oferty i podpisywaniu umowy pracownik xxxx xxx nie tłumaczy wszystkiego, nie pyta o wszystkie rzeczy o które powinien, a które wg. mnie są istotne do sporządzenia rzetelnej oferty. Tak więc z moich prawie idealnych wyobrażeń w rzeczywistości pozostało wiele stresu i kilka wizyt w siedzibie xxx xxxx xxxx. DLATEGO TEŻ ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
użytkownik
11.10.2013 (4 lata temu)
11.10.2013 (4 lata temu)
Zdecydowanie nie polecam. Panie sprzedawczynie aroganckie i robiące tylko wrażenie kompetentnych. W szczególności p. A z Bartyckiej.
Technik niesłowny. Obiecuje pomoc w załatwieniu pewnej sprawy potem nie odzywa się nawet po przypominaniu się. Wykonawcy ręce opadają - przemądrzali i cwaniakowaci. Zapłaciłem więcej za usługę licząc, że będzie perfekcyjnie. Nie było więc nie warto przepłacać!!!!
użytkownik
30.10.2013 (4 lata temu)
30.10.2013 (4 lata temu)
Nie polecam nawet moim wrogom. Obsługa obiecuje złote góry, jest bardzo miła i wydaje się kompetentna - do czasu zapłaty pieniędzy (za ułożenie podłogi trzeba zapłacić z góry). Gdy mijają terminy dostawy - kontakt z pracownikami się urywa. Nie mogę się doczekać na ułożenie desek. Pani z salonu w Łomiankach usiłowała mi wmówić, że o żadnym terminie położenia podłogi ze mną nie rozmawiała. Właścicielka salonu okazała się zwykłą "bazarówą", twierdząc że moje zamówianie na 50 metrów desek podłogowych, to dla nie żadne zamówienie. Użyła słów, że te parę desek do mojej TANZBUDY (zaznaczę, że podłoga miała być robiona u mnie w domu)to jest xxxxx nie zamówienie. Montażu podłogi nie mam do tej pory, a pieniędzy zapłaconych za ułożenie oddać nie chcą.xxxxx i jedno wielkie xxxxxxx.
użytkownik
05.12.2013 (3 lata temu)
05.12.2013 (3 lata temu)
Odradzam tą firmę,
xxxxx ona swoich klientó na każdym kroku.
Wszystko jest fajnie miło i łądnie póki nie zamóiłem u nich podłogi.
A jak już podpisałem wkity i wpłaciłem kasę to czar prysł.
PArkieciarze po pomiarach stwierdzają że wylewka jest kiepska, rządają ogromnych dopłat za jej naprawę lub zrzeczenie się gwarancji. Moja wylewka miała 2,2KN/mm2 odporności na zrywanie a oni w umowie umieszczają że niezbędne jest 3,5N. Rozmawiałem z rzeczoznawcami moja wylewka jest bardzo dobra i nie ma sensu jej napreawiać, ale nieświadomie podpisałem umowę z wygurowanymi wartościami i teraz firma oczekuje mega wpłaty. Ogólnie handlowcy w sklepach mili, ale cała późniejsza obsługa robi łaskę, problemy i jest bezczelna. To był błąd że kupiłem podłogę u nich. Zresztą tak odnoszą się do klientów http://www.xxxxxxxxxxxxY4f7c
użytkownik
12.12.2013 (3 lata temu)
12.12.2013 (3 lata temu)
Podłogę do łazienki zamówiłam 4 miesiące temu. Za podłogę oczywiście musiałam zapłacić odrazu. Remont w domu już dawno skończony, a łazienka jak nie miała podłogi, tak nie ma jej do dziś. Nie mogę się doprosić ani o podłogę, ani o pieniądze. Sprawą zajmuje się już mój adwokat. Nikomu nie polecam VIP PARKIETU na Kolejowej w Łomiankach.
użytkownik
20.12.2013 (3 lata temu)
20.12.2013 (3 lata temu)
Przychylam się do negatywnych opinii o fimie Vip parkiet w Łomiankach .
Do momentu podpisania umowy i wpłaceniu 100% ceny za parkiet i ułożenie podłogi , panie są bardzo miłe, póżniej współpraca z nimi to koszmar .
Czekałam dwa miesiące na ułożenie podłogi terminy były ciagle przekładane .Panie przestały odbierac ode mnie telefony .Musiałam zrezygnowac z usługi ułozenia podłogi /za nia zapłaciłam /i wzięłam inną firmę. Podłogę miałam ułożoną w ciągu 3 dni . Straciłam pieniądze i nerwy. xxxxxxxxx, xxxxxxxxx. Czytajcie dokładnie umowę jest bardzo niejasno napisana, przed podpisaniem skontaktujcie sie z prawnikiem .
Za podłogę zapłaciłam 16 000 zł miała to byc podłoga moich marzeń a został niesmak i stres że dałam sie nabrac xxxxx .PRZESTRZEGAM .
ps wiem że osoby poszkodowane szykuja pozew zbiorowy .Gdy będę miała więcej inforamacji napiszę .
użytkownik
15.03.2015 (2 lata temu)
15.03.2015 (2 lata temu)
Perfekcyjna obsługa w punkcie sprzedaży. Bardzo kiepska na etapie dostawy. Nie można dopłacić kartą kredytową. Wymagany przelew. Pani odpowiedzialna za dostawę raczej nie grzeszy uprzejmością. Moje zamówienie obejmowało deski wykonane z dębu bielonego. Łączy koszt to ponad 13 tysiaków. Rozważałem skierowanie sprawy do Urzędu Ochrony Konsumenta, ale ostatecznie dałem sobie spokój i wykonałem ten przelew...Deski z dużą ilością sęków. Trzeba kombinować z ułożeniem, żeby schować je pod meble. Długie deski wygięte. Konieczne cięcie. Niewielka część desek uszkodzona fabrycznie. Kolorystyka mocno zróżnicowana. Jeśli ktoś liczy na to, że jego podłoga będzie wyglądała tak, jak wzorcowa w punkcie sprzedaży, to będzi mocno zawiedziony. Podsumowując - jakość niewspółmiernie niska w stosunku do ceny!
użytkownik
06.05.2016 (rok temu)
06.05.2016 (rok temu)
Zupełny brak szacunku dla klienta. Towar niezgodny z zamówieniem, ignorowanie reklamacji. Brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem. W tych czasach to niewyobrażalne
użytkownik
19.11.2016 (rok temu)
19.11.2016 (rok temu)
deski, które dostałam (z resztą z opóźnieniem) były pomazane olejem, obsługa sklepu jest fatalna, robią z klientów idiotów. Ze wszystkich forów negatywne opinie o nich są usuwane
użytkownik
19.11.2016 (rok temu)
19.11.2016 (rok temu)
deski, które dostałam (z resztą z opóźnieniem) były pomazane olejem, obsługa sklepu jest fatalna, robią z klientów idiotów. Ze wszystkich forów negatywne opinie o nich są usuwane
użytkownik
19.11.2016 (rok temu)
19.11.2016 (rok temu)
Zupełny brak szacunku dla klienta. Towar niezgodny z zamówieniem, ignorowanie reklamacji. Brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem. W tych czasach to niewyobrażalne
użytkownik
21.12.2016 (10 miesięcy temu)
21.12.2016 (10 miesięcy temu)
Miałem montaż podłogi dąb wyoming thermo w salonie oraz podłogi dąb salem w pomieszczeniach biurowych. Montaż w umówionym terminie, podłoga ułożona zgodnie z moimi oczekiwaniami. Oceniam nie na podstawie opinii tylko tego, co leży pod moimi nogami. Firma okej, nie mam zastrzeżeń.
użytkownik
3 sty (10 miesięcy temu)
3 sty (10 miesięcy temu)
Jak dla mnie mają bardzo ładne podłogi., szczególnie takie imitujące dąb. U mnie została taka położona niedawno, więc może jeszcze mało czasu na ocenę, ale jak na razie jest wszystko okej. Doradztwo i czas/termin montażu oceniam pozytywnie.
użytkownik
17 sty (10 miesięcy temu)
17 sty (10 miesięcy temu)
Na początku stycznia miałąm montaż podłogi przez panów z Vip Parkiet. Wraz z mężem trochę się obawialiśmy żeby firma dobrze wszystko zrobiła, bo w końcu podłoga tania nie jest. Nasze obawy okazały się bezpodstawne. Oceniając pracę i efekt pracy jako kobieta mogę powiedzieć, że wszystko jest estetyczne, a podłogę się użytkuje przyjemnie.
użytkownik
2 lut (9 miesięcy temu)
2 lut (9 miesięcy temu)
Jak dla mnie firma ma naprawdę spoko podłogi. Nie narzekam na jakość zakupionej podłogi ani obsługę. Kontakt ze strony firmy na poziomie.
użytkownik
15 lut (9 miesięcy temu)
15 lut (9 miesięcy temu)
Mam położoną deską Dąb Trenton. Położona jest naprawdę ładnie. Podłoga nie traci koloru, nie rysuje się, nie wygina i nie trzeszczy. Zlecenie zrealizowane w terminie. Nie mam zastrzeżeń do jakości obsługi oraz kompetencji pracowników. Może podłogi mogłyby być trochę tańsze, ale w sumie za jakość trzeba zapłacić, to nie wykładzina z pcw…
użytkownik
7 maj (6 miesięcy temu)
7 maj (6 miesięcy temu)
Polecam. Szczególnie za szybki i dobry montaż. Ekipa przyjechała dobrze przygotowana do pracy. Stare podłogi zostały usunięte, podłoże przygotowane i nowe deski zamontowane. Efekt naprawdę mi się spodobał. Myślałam, że montaż takiej podłogi z trzech warstw trwa długi, a tu dwa dni i po sprawie.
użytkownik
1 cze (5 miesięcy temu)
1 cze (5 miesięcy temu)
Zdecydowałam się na panele hiaro w salonie oraz w sypialni. Zakup w normalnej cenie do tego szybki montaż w umówionym terminie. Wszystko odbył się bez przeszkód.
użytkownik
13 cze (5 miesięcy temu)
13 cze (5 miesięcy temu)
Od dwóch dni mam od nich panele podłogowe. Wyglądają super. Podłoga wykończona w sposób profesjonalny. Firma może nie najtańsza, ale za to mają umiejętności.
użytkownik
29 cze (4 miesiące temu)
29 cze (4 miesiące temu)
Zdecydowanie polecam. Kompleksowa obsługa, montaż bez kłopotów. Mam położony parkiet warstwowy bez zastrzeżeń.
użytkownik
16 lip (4 miesiące temu)
16 lip (4 miesiące temu)
Nie polecam tej firmy. Deska dąb, którą kupiliśmy ma bardzo dużo sęków. Natomiast sprzedawca wskazywał nam, że sęków jest niewiele, już nie wspomnę, że na wystawce deska wyglądała bardzo ładnie, inaczej od tej którą otrzymaliśmy. Oczywiście przy zakupie nie ma możliwości zwrotu. Co do wyglądu deski nie podpowiedzieli nam, że jest tak dużo sęków. Jesteśmy niezadowoleni, gdyż zamówiliśmy dużo towaru.
użytkownik
25 lip (3 miesiące temu)
25 lip (3 miesiące temu)
Świetny parkiet z drewna Iroko. Firma dotrzymała terminu.
użytkownik
1 sie (3 miesiące temu)
1 sie (3 miesiące temu)
Mam ułożoną podłogę dębową. Parkiet we wzór jodełki francuskiej. Pomogli mi wybrać odpowiedni. Montaż został przeprowadzony w terminie, co mi się bardzo podobało. Podłoga jest elganancka, równo ułożona i do tego fachowo zabezpieczona.
użytkownik
8 sie (3 miesiące temu)
8 sie (3 miesiące temu)
Mocno odradzam współpracę z tą firmą! NIE KUPUJCIE NIC OD NICH!!!!
Po dostawie podłogi okazało się, że jest ona zupełnie inna od zamawianej. Nazewnictwo co prawda sie zgadzało, ale wygląd był zupełnie inny.

Dochodzenie, które przeprowadziliśmy wskazuje, że firma ta ma kompletny bałagan w oznaczeniach wzorników swoich podłóg, więc zamówienie, które wygenerowaliśmy dotyczyło zupełnie innej podłogi niż ta ze wzornika. Teraz próbują manipulować faktami, zmieniają opisy wzorników, usuwaja wzorniki z salonów itp. aby ukryć ten błąd. Wg Pani obsługującej reklamacje wszystko jest w porządku, a wygląd wzornika zależy od kąta padania promieni słonecznych lub ustawień monitora. Twierdzi ona że wzorniki mogą się utleniać, co de facto oznacza że nigdy nie wiadomo co się na końcu od nich dostanie.. To, że zdecydowali się na wymianę to w jej ocenie przysługa z ich strony. Natomiast, jeśli chcemy tą podłogę, którą zamawialiśmy (a która teraz nazywa się inaczej) to musimy dopłacić 60% ceny! Dodam, że nie mamy cienia wątpliwości jaką podłogę zamawialiśmy i bez problemu namierzyliśmy ją w salonie.

Firma ta uniemożliwia jakikolwiek osobisty/telefoniczny kontakt i zmusza klientów do kontaktu wyłącznie mailowego - przy czym maile wysyła z trybie 1x/dzień. Próba dodzwonienia sie tam i porozmawiania z kimś decyzyjnym zawsze kończy sie tak samo - \'prosze wysłać email\'.
Tym samym pierwsza faza komunikacji trwała ponad 2 tygodnie, po której firma zgodziła się na odbiór dostarczonego materiału i wymianę na prawidłowy. Od tamtego momentu minęły kolejne 3 tygodnie, podczas których prowadzimy uciążliwą wymianę opinii, co nie prowadzi do żadnego rozwiązania.
Pani, która zajmuje się reklamacjami (wyłącznie mailowo) gra na czas i próbuje zmusić nas do dopłaty, aby zrealizować produkcję i dostawę zamówionej przez nas deski.

Nie widząc w tej sytuacji innego wyjścia, zażądałem zwrotu pieniędzy, co spotkało się z odmową – dotychczas w żaden sposób nieuzasadnioną.

Od 5 tygodni mam zatrzymany remont mieszkania, a sytuacja z tą firmą uniemożliwia jakiekolwiek dalsze kroki. Ewidentnie oszukują, manipulują i grają na czas - cała organizacja sprawia wrażenie jakby taki był ich model pracy.

Moi przyjaciele, którzy wcześniej zamówili u nich podłogę, również zostali oszukani – zamówili materiał najdroższy, w najwyższej klasie, a otrzymali klasę niższy. Próba dochodzenia swoich racji i uzyskania odszkodowania również doprowadziła do wielotygodniowej wymiany maili, podczas której próbowano robić z nich idiotów. Schemat jest dokładnie ten sam – strategia na zamęczenie przeciwnika. NIE KUPUJCIE NIC OD NICH!!!!
użytkownik
28 sie (2 miesiące temu)
28 sie (2 miesiące temu)
Witam, niestety nie radzę korzystać z usług firmy. Na podłogi czekaliśmy prawie miesiąc dłużej! kontakt z firmą zadziwiający (raz mówili, że zamówienie już jest gotowe, a zaraz po tym, że jednak nie jest gotowe i że będzie za kolejne 1,5 tyg..). Pan który był opiekunem naszego zamówienia, nagle nic nie widział, sami musieliśmy dzwonić na produkcję i wszystkiego się dowiadywać. Do dziś czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji na usługę.. Nie warto się denerwować.
użytkownik
13 wrz (2 miesiące temu)
13 wrz (2 miesiące temu)
Obsługa fatalna - niesłowni, przekazują mylące informacje, ignorują reklamacje. Nie można oczekiwać nawet przeprosin.
użytkownik
25 wrz (miesiąc temu)
25 wrz (miesiąc temu)
Salon w Łomiankach – obsługa na poziomie. Obsługa pomaga ogarnąć temat niezdecydowanemu klientowi. Wziąłem ze sobą projekt domu. Dokładnie wybraliśmy ilość podłóg do każdego pomieszczenia. Wybrane podłogi tak, aby były funkcjonalne i przede wszystkim takie, abym miał zachowany komfort finansowy. Polecam tam się wybrać, jak chcecie kupić podłogi.
użytkownik
2 paź (miesiąc temu)
2 paź (miesiąc temu)
Tydzień temu zakończył się u mnie montaż paneli podłogowych Haro. Położone zostały salonie, sypialni, pokoju dziecka, przedpokoju i pokoju gościnnym. Montaż w terminie. Bez strat, uszkodzeń itd. Fachowcy sprawnie ogarnęli temat, posprzątali ładnie po sobie. Polecam
użytkownik
7 paź (miesiąc temu)
7 paź (miesiąc temu)
NIE POLECAM! Firma kpi z klienta, podłogę dostałam prawie miesiąc po terminie, w międzyczasie otrzymywałam sprzeczne informacje (raz podłoga była już gotowa do wysyłki, po tym jednak się okazywało, że jej nie ma..?). Kierownictwo nie reaguje - czekam na informacje w sprawie reklamacji i też nadal nic nie wiem?! Nie polecam, bo szkoda nerwów. Ani razu nie usłyszałam przeprosin, nie mówiąc o rekompensacie za czas, za przekładanie ekip remontowych itd.
użytkownik
18 paź (miesiąc temu)
18 paź (miesiąc temu)
Odwiedziłem ostatnio salon w Łomiankach. Codziennie obok niego przejeżdżam, ale jakoś nie było czasu wpaść i obejrzeć podłogi. Mam zakupione mieszkanie na Bielanach i przyszeł etap wyboru podłogi. Nie chciałem paneli, skoro i tak mam kredyt to wolałem zainwestować w coś porządniejszego – parkiet 3 warstwowy. Obejrzałem tam w Łomiankach, wybrałem ostatecznie deskę Kahrs Nouveau Snow. Fachowcy przyjechali na pomiar. Kilka dni potem był montaż. Mieszkanie nowe, więc nie trzeba było nic robić z posadzkami. W przedpokoju tylko miałem położony gres. Ekipa przyjechała na czas, z własnym sprzętem. Po montażu wszystko zostało posprzątane i odkurzone przez parkieciarzy. Moja ocena: warto inwestować w lepszą podłogę. Ułożyli wszystko dokładnie uważając na wykończenie przy gresie. Listwy ładnie docięte i zamocowane. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
użytkownik
21 paź (28 dni temu)
21 paź (28 dni temu)
Właśnie w weekend zakończono u mnie montaż podłogi trójwarstwowej. Prosiłam parkieciarzy, aby podczas demontażu starych paneli zachowali porządek i tak było zrobione. Zrywane panele od razu wiązali taśmą i wynosili. Co do samej podłogi – dąb naturalny, taki kolor najbardziej lubię. Łącznie 50 metrów deski więc nie w kij dmuchał powierzchnia, wymaga pracy. Panowie sprawnie sobie ogarnęli temat, widać mają sprzęt, wiedzę, wiedzą co jak położyć. Wszystko złączone bardzo ładnie, listwy zamocowane estetycznie. Podłoga zyskała efekt po odkurzeniu i umyciu. Teraz mi już zostaje malowanko na biało.
użytkownik
22 paź (27 dni temu)
22 paź (27 dni temu)
Położyli mi właśnie w weekend podłogę (konkretnie podłogę winylową) w salonie kosmetycznym, który prowadzę. Plus dla firmy, bo zlecenie musiałobyć zrobione poza godzinami pracy salonu, więc panowie mieli nietypowe godziny pracy. Niemniej jednak zrobione wszystko ładnie. Jutro salon normalnie funkcjonuje.
użytkownik
2 lis (17 dni temu)
2 lis (17 dni temu)
Potrzebowałam na szybko wymienić podłogę, gdyż stara miała już 15 lat i po prostu po 3 dzieci i dwóch psach wyglądała okropnie. Zdecydowałam się właśnie na zakup podłogi warstwowej w salonie vip parkiet w łomiankach, codziennie obok nich przejeżdżam jadąc do swojej firmy. I dobrze zrobiłam. Lubię takie podłogi które wyglądają naturalnie, żadne ciemne, barwione czy bielone. Naturalne. I taką właśnie dostałam. W całym mieszkaniu oprócz kuchni i łazienki, bo tam płytki są wymienione podłogi i praktycznie fajnie to wyszło. Panowie układający mili, pogodają, pośmieją się, ale swoje robią i to dobrze. Jak ktoś chce podłogę fajną i za normalne pieniadzę to w Vip Parkiet znajdzie

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Łomianki

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Masażysta/ka!!! Poszukiwana!!!
Gabinet Piękna poszukuje do swojego zespołu masażystę /kę Z doświadczeniem, fajna i lubiąca swój zawód ....
Łomianki
wczoraj 0:00
Klinika stomatologiczna poszukuje recepcjonistki !
Klinika stomatologiczna w Łomiankach zatrudni recepcjonistkę. Elastyczny grafik , warunki pracy do uzgodnienia. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na podany adres mailowy....
Łomianki
wczoraj 23:53
NEONAIL WYSPA HANDLOWA
ZATRUDNIE OSOBE DO PRACY PRZY WYSPIE HANDLOWEJ NEONAILMIEJSCE WYKONYWANIE ZLECENIA: CENTRUM HANDLOWE ŁOMIANKIRODZAJ ZATRUDNIENIA: UMOWA ZLECENIEZAKRES OBOWIĄZKÓW:- SPRZEDAŻ PRODUKTÓW (LAKIERY HYBRYDOWE I DODATKI)- REPREZENTOWANIE FIRMY- ZACHOWANIE CZYSTOŚCI NA STOISKU- PUNKTUALNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ- OBSŁ...
Łomianki
17 lis
Pracownicy, łomianki
, do sprzedaży warzyw i kwiatów, ŁOMIANKI t.885-355-626. Rolnictwo i ogrodnictwo. ...
Łomianki
17 lis
Opiekun w żłobku niepublicznym w Łomiankach 1-3 lata
Niepubliczny żłobek angielsko-włoski Baby Ocean poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku opiekuna dziecięcego.Wymagania:-wykształcenie: absolwentka studiów lic/mgr kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna lub opiekuńczo-wychowawcza/socjalna lub kierunku medycznego położna/pielęgn...
Łomianki
17 lis
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin