test

Opinie o Vip Parkiet Magazyn główny, salon pokazowy, Łomianki, Kolejowa 69

Korzystałeś z usług Vip Parkiet Magazyn główny, salon pokazowy, Łomianki, Kolejowa 69? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): mk
Data: 2011-03-25 17:03

Wizyt: 35395
Komentarzy: 30
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
25.03.2011 (6 lat temu)
25.03.2011 (6 lat temu)

Vip Parkiet Magazyn główny, salon pokazowy, Łomianki, Kolejowa 69

Opinia o Vip Parkiet Magazyn główny, salon pokazowy
Łomianki, Kolejowa 69

Zdecydowanie PRZESTRZEGAM. Wydałam w tym sklepie kilkadziesiąt tysięcy złotych za parkiet wraz z transportem i położeniem parkietu. Niedogodności:
- 100% sumy musiałam wpłącić przed wykonaniem usługi (przyznaję to mój błąd, pozwoliłam sobie to wpisać w umowę)
- dziś okazało się że transport oznacza tylko dowóz na osiedle. Właśnie mój partner osobiście dzwiga 140 m parkietu na 6 piętro bo usługa tego NIE OBEJMUJE!
- co dodaje smaku Pani reprezentująca firmę w chwili dowozu towaru zażadała przygotowania przeze mnie pisemnego upoważnienia dla partnera, żeby mógł wnieść ów parkiet
- kontaktować się trzeba z 4 różnymi osobami, które w iodatku nie potrafią skomunikować się między sobą i każda mówi co innego. Na sugestię, że chciałabym być obsługiwana przez jedną osobę, pani wybuchła śmiechem i powiedziała że inne standardy obowiązują na rynku i w firmie xxx xxxx
- paczki kartonowe, które dojechały są mokre i drewno w nich też mokre, ale pani która podpisywała umowę nie wierzy w to i musi omówić sprawę z niejaką Panią x 'od dostaw'
- w chwili obecnej czekam na weryfikację jakości towaru, natomiast ponieważ już nie wierzę w pozytywne zakończenie tej sprawy, zakładam że sprawa zakończy się w UOKiK i sądzie. Firma ma moje pieniądze, a ja mam same kłopoty i mokry parkiet wniesiony samodzielnie do mieszkania
autor
08.04.2011 (6 lat temu)
08.04.2011 (6 lat temu)
Chciałabym jednak skorygować moją wczesniejsza opinię. To że w umowie zdecydowałam się na całość wpłaty i również wpis że usługa nie obejmuje wniesienia to faktycznie mój błąd.
Po zgłoszeniu problemu z mokrymi paczkami firma zachowała się bardzo porządnie, sprawdzając bezzwłocznie jakość parkietu a przy okazji wilgotmość pomieszczeń i podłoża w mieszkaniu. Zostałam też zapewniona, że parkiet zostanie położony w ustalonym terminie i firma bierze odpowiedzialność za to jak będzie się zachowywał po położeniu. Po spotkaniu się z ludźmi osobiście, wydaje się, iż firma jest doświadczona i solidna.
użytkownik
05.07.2013 (4 lata temu)
05.07.2013 (4 lata temu)
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Moja współpraca z nimi zakończyła się na etapie podpisywania umowy. Jak można żądać od klienta zapłaty 100% wartości zamówienia przed wykonaniem usługi. Nikt na rynku (przynajmniej w kilkunastu innych firmach które odwiedziłem) nie stosuje takie praktyki. Obsługa samej osoby sprzedającej bardzo miła i bez zarzutu ale już jak pojawia się jakaś inna Pani (nie wiem czy to właścicielka czy ktoś inny) robi się mniej przyjemnie. Wszystko dotyczy salonu xxx xxxx xxxxxx. Na koniec usłyszałem komentarz że takiego parkietu za takie pieniądze to ja nigdzie nie znajdę i moje oczekiwania są kompletnie oderwane od rzeczywistości. Życzę powodzenia w dalszej działalności i przestrzegam przed tą firmą.
użytkownik
25.07.2013 (4 lata temu)
25.07.2013 (4 lata temu)
Niestety z wielką przykrością muszę dołączyć do grona osób których współpraca z firmą VIP Parkiet w Łomiankach pozostawia wiele do życzenia. Na etapie wyboru podłogi, podpisywania umowy, ustalania szczegółów i terminów wszystko wydawało się prawie idealne, a przynajmniej tak mi się wydawało. Na początku miła obsługa, zawsze oddzwonili gdy nie mogli nie odebrać w danym momencie telefonu, szybka reakcja na wysłanego maila itp.

Po zrobieniu przeze mnie przelewu w wysokości prawie 100% wartości zamówienia okazało się, że cała idealna współpraca właśnie się skończyła. Wcześniej ustalony termin montażu (konkretny dzień) ) jest nieaktualny, mimo tego że 3 dni wcześniej go potwierdzałam. Osoba, z którą rozmawiałam stwierdziła, że rezerwacja obejmuje cały tydzień i powinnam przez ten okres być przygotowana do przyjścia ekipy, co oznaczałoby konieczność wzięcia tygodniowego urlopu . Informacje, które później mi przekazywano odnośnie terminu pojawienia się ekipy nie były z nią konsultowane co w efekcie oznaczało dla mnie kolejny dzień zwłoki.
Firma przestała oddzwaniać, uzyskanie korekty zmniejszającej wartość zamówienia i ofert na kolejne elementy trwało prawie 2 tygodnie. Pani, z którą rozmawiałam wmawiała mi, że to ja źle zapamiętałam termin mimo tego, że sami wpisali mi go na dokumentach.

Umowa jest tak skonstruowana, że mimo dokładnego jej przeczytania klient z góry jest skazany na niepowodzenie jeżeli chodzi o dochodzenie jakichkolwiek roszczeń. Nie ma szans żeby z jedną osobą wszystko ustalić bo każdy odpowiada za co innego. Na moje argumenty, że wszystko potwierdzałam z Panią Agnieszką , która ma dostęp do systemu i możliwość potwierdzenia terminów usłyszałam i nawet zostało wskazane mi w umowie, że powinnam była potwierdzać to z Panią Dorotą, czyli nie ważne że pracownik firmy wprowadził mnie w błąd – tak zostało wszystko odwrócone że wg. firmy to moja wina.

Naiwnie myślałam, że kwota do zapłacenia wpisana w umowę jest końcowa i obejmuje wszystkie prace związane z montażem wybranej podłogi - tu się myliłam. Pierwszego dnia montażu ekipa wycenia prace dodatkowe za które trzeba zapłacić gotówką, a nikt wcześniej nie informuje jakiego rzędu jest to kwota, a czasami sumy są całkiem spore (w moim przypadku ponad 850 zł). Wszystkie zapisy w umowie są tak zrobione, że osoba która pierwszy raz się z nią spotyka tak naprawdę nie ma świadomości co ona w konsekwencji oznacza w razie gdyby coś było nie tak.

Przy ustaleniach dotyczących oferty i podpisywaniu umowy pracownik VIP Parkietu nie tłumaczy wszystkiego, nie pyta o wszystkie rzeczy o które powinien, a które wg. mnie są istotne do sporządzenia rzetelnej oferty. Tak więc z moich prawie idealnych wyobrażeń w rzeczywistości pozostało wiele stresu i kilka wizyt w siedzibie VIP Parkietu w Łomiankach.
DLATEGO TEŻ ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
użytkownik
25.07.2013 (4 lata temu)
25.07.2013 (4 lata temu)
Niestety z wielką przykrością muszę dołączyć do grona osób których współpraca z firmą xxxxx xxxx w xxxxx pozostawia wiele do życzenia. Na etapie wyboru podłogi, podpisywania umowy, ustalania szczegółów i terminów wszystko wydawało się prawie idealne, a przynajmniej tak mi się wydawało. Na początku miła obsługa, zawsze oddzwonili gdy nie mogli nie odebrać w danym momencie telefonu, szybka reakcja na wysłanego maila itp.

Po zrobieniu przeze mnie przelewu w wysokości prawie 100% wartości zamówienia okazało się, że cała idealna współpraca właśnie się skończyła. Wcześniej ustalony termin montażu (konkretny dzień) ) jest nieaktualny, mimo tego że 3 dni wcześniej go potwierdzałam. Osoba, z którą rozmawiałam stwierdziła, że rezerwacja obejmuje cały tydzień i powinnam przez ten okres być przygotowana do przyjścia ekipy, co oznaczałoby konieczność wzięcia tygodniowego urlopu . Informacje, które później mi przekazywano odnośnie terminu pojawienia się ekipy nie były z nią konsultowane co w efekcie oznaczało dla mnie kolejny dzień zwłoki.
Firma przestała oddzwaniać, uzyskanie korekty zmniejszającej wartość zamówienia i ofert na kolejne elementy trwało prawie 2 tygodnie. Pani, z którą rozmawiałam wmawiała mi, że to ja źle zapamiętałam termin mimo tego, że sami wpisali mi go na dokumentach.

Umowa jest tak skonstruowana, że mimo dokładnego jej przeczytania klient z góry jest skazany na niepowodzenie jeżeli chodzi o dochodzenie jakichkolwiek roszczeń. Nie ma szans żeby z jedną osobą wszystko ustalić bo każdy odpowiada za co innego. Na moje argumenty, że wszystko potwierdzałam z Panią xxxxx , która ma dostęp do systemu i możliwość potwierdzenia terminów usłyszałam i nawet zostało wskazane mi w umowie, że powinnam była potwierdzać to z Panią xxxx, czyli nie ważne że pracownik firmy wprowadził mnie w błąd – tak zostało wszystko odwrócone że wg. firmy to moja wina.

Naiwnie myślałam, że kwota do zapłacenia wpisana w umowę jest końcowa i obejmuje wszystkie prace związane z montażem wybranej podłogi - tu się myliłam. Pierwszego dnia montażu ekipa wycenia prace dodatkowe za które trzeba zapłacić gotówką, a nikt wcześniej nie informuje jakiego rzędu jest to kwota, a czasami sumy są całkiem spore (w moim przypadku ponad 850 zł). Wszystkie zapisy w umowie są tak zrobione, że osoba która pierwszy raz się z nią spotyka tak naprawdę nie ma świadomości co ona w konsekwencji oznacza w razie gdyby coś było nie tak.

Przy ustaleniach dotyczących oferty i podpisywaniu umowy pracownik xxxx xxx nie tłumaczy wszystkiego, nie pyta o wszystkie rzeczy o które powinien, a które wg. mnie są istotne do sporządzenia rzetelnej oferty. Tak więc z moich prawie idealnych wyobrażeń w rzeczywistości pozostało wiele stresu i kilka wizyt w siedzibie xxx xxxx xxxx. DLATEGO TEŻ ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
użytkownik
11.10.2013 (3 lata temu)
11.10.2013 (3 lata temu)
Zdecydowanie nie polecam. Panie sprzedawczynie aroganckie i robiące tylko wrażenie kompetentnych. W szczególności p. A z Bartyckiej.
Technik niesłowny. Obiecuje pomoc w załatwieniu pewnej sprawy potem nie odzywa się nawet po przypominaniu się. Wykonawcy ręce opadają - przemądrzali i cwaniakowaci. Zapłaciłem więcej za usługę licząc, że będzie perfekcyjnie. Nie było więc nie warto przepłacać!!!!
użytkownik
30.10.2013 (3 lata temu)
30.10.2013 (3 lata temu)
Nie polecam nawet moim wrogom. Obsługa obiecuje złote góry, jest bardzo miła i wydaje się kompetentna - do czasu zapłaty pieniędzy (za ułożenie podłogi trzeba zapłacić z góry). Gdy mijają terminy dostawy - kontakt z pracownikami się urywa. Nie mogę się doczekać na ułożenie desek. Pani z salonu w Łomiankach usiłowała mi wmówić, że o żadnym terminie położenia podłogi ze mną nie rozmawiała. Właścicielka salonu okazała się zwykłą "bazarówą", twierdząc że moje zamówianie na 50 metrów desek podłogowych, to dla nie żadne zamówienie. Użyła słów, że te parę desek do mojej TANZBUDY (zaznaczę, że podłoga miała być robiona u mnie w domu)to jest xxxxx nie zamówienie. Montażu podłogi nie mam do tej pory, a pieniędzy zapłaconych za ułożenie oddać nie chcą.xxxxx i jedno wielkie xxxxxxx.
użytkownik
05.12.2013 (3 lata temu)
05.12.2013 (3 lata temu)
Odradzam tą firmę,
xxxxx ona swoich klientó na każdym kroku.
Wszystko jest fajnie miło i łądnie póki nie zamóiłem u nich podłogi.
A jak już podpisałem wkity i wpłaciłem kasę to czar prysł.
PArkieciarze po pomiarach stwierdzają że wylewka jest kiepska, rządają ogromnych dopłat za jej naprawę lub zrzeczenie się gwarancji. Moja wylewka miała 2,2KN/mm2 odporności na zrywanie a oni w umowie umieszczają że niezbędne jest 3,5N. Rozmawiałem z rzeczoznawcami moja wylewka jest bardzo dobra i nie ma sensu jej napreawiać, ale nieświadomie podpisałem umowę z wygurowanymi wartościami i teraz firma oczekuje mega wpłaty. Ogólnie handlowcy w sklepach mili, ale cała późniejsza obsługa robi łaskę, problemy i jest bezczelna. To był błąd że kupiłem podłogę u nich. Zresztą tak odnoszą się do klientów http://www.xxxxxxxxxxxxY4f7c
użytkownik
12.12.2013 (3 lata temu)
12.12.2013 (3 lata temu)
Podłogę do łazienki zamówiłam 4 miesiące temu. Za podłogę oczywiście musiałam zapłacić odrazu. Remont w domu już dawno skończony, a łazienka jak nie miała podłogi, tak nie ma jej do dziś. Nie mogę się doprosić ani o podłogę, ani o pieniądze. Sprawą zajmuje się już mój adwokat. Nikomu nie polecam VIP PARKIETU na Kolejowej w Łomiankach.
użytkownik
20.12.2013 (3 lata temu)
20.12.2013 (3 lata temu)
Przychylam się do negatywnych opinii o fimie Vip parkiet w Łomiankach .
Do momentu podpisania umowy i wpłaceniu 100% ceny za parkiet i ułożenie podłogi , panie są bardzo miłe, póżniej współpraca z nimi to koszmar .
Czekałam dwa miesiące na ułożenie podłogi terminy były ciagle przekładane .Panie przestały odbierac ode mnie telefony .Musiałam zrezygnowac z usługi ułozenia podłogi /za nia zapłaciłam /i wzięłam inną firmę. Podłogę miałam ułożoną w ciągu 3 dni . Straciłam pieniądze i nerwy. xxxxxxxxx, xxxxxxxxx. Czytajcie dokładnie umowę jest bardzo niejasno napisana, przed podpisaniem skontaktujcie sie z prawnikiem .
Za podłogę zapłaciłam 16 000 zł miała to byc podłoga moich marzeń a został niesmak i stres że dałam sie nabrac xxxxx .PRZESTRZEGAM .
ps wiem że osoby poszkodowane szykuja pozew zbiorowy .Gdy będę miała więcej inforamacji napiszę .
użytkownik
15.03.2015 (2 lata temu)
15.03.2015 (2 lata temu)
Perfekcyjna obsługa w punkcie sprzedaży. Bardzo kiepska na etapie dostawy. Nie można dopłacić kartą kredytową. Wymagany przelew. Pani odpowiedzialna za dostawę raczej nie grzeszy uprzejmością. Moje zamówienie obejmowało deski wykonane z dębu bielonego. Łączy koszt to ponad 13 tysiaków. Rozważałem skierowanie sprawy do Urzędu Ochrony Konsumenta, ale ostatecznie dałem sobie spokój i wykonałem ten przelew...Deski z dużą ilością sęków. Trzeba kombinować z ułożeniem, żeby schować je pod meble. Długie deski wygięte. Konieczne cięcie. Niewielka część desek uszkodzona fabrycznie. Kolorystyka mocno zróżnicowana. Jeśli ktoś liczy na to, że jego podłoga będzie wyglądała tak, jak wzorcowa w punkcie sprzedaży, to będzi mocno zawiedziony. Podsumowując - jakość niewspółmiernie niska w stosunku do ceny!
użytkownik
06.05.2016 (rok temu)
06.05.2016 (rok temu)
Zupełny brak szacunku dla klienta. Towar niezgodny z zamówieniem, ignorowanie reklamacji. Brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem. W tych czasach to niewyobrażalne
użytkownik
19.11.2016 (9 miesięcy temu)
19.11.2016 (9 miesięcy temu)
deski, które dostałam (z resztą z opóźnieniem) były pomazane olejem, obsługa sklepu jest fatalna, robią z klientów idiotów. Ze wszystkich forów negatywne opinie o nich są usuwane
użytkownik
19.11.2016 (9 miesięcy temu)
19.11.2016 (9 miesięcy temu)
deski, które dostałam (z resztą z opóźnieniem) były pomazane olejem, obsługa sklepu jest fatalna, robią z klientów idiotów. Ze wszystkich forów negatywne opinie o nich są usuwane
użytkownik
19.11.2016 (9 miesięcy temu)
19.11.2016 (9 miesięcy temu)
Zupełny brak szacunku dla klienta. Towar niezgodny z zamówieniem, ignorowanie reklamacji. Brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem. W tych czasach to niewyobrażalne
użytkownik
21.12.2016 (8 miesięcy temu)
21.12.2016 (8 miesięcy temu)
Miałem montaż podłogi dąb wyoming thermo w salonie oraz podłogi dąb salem w pomieszczeniach biurowych. Montaż w umówionym terminie, podłoga ułożona zgodnie z moimi oczekiwaniami. Oceniam nie na podstawie opinii tylko tego, co leży pod moimi nogami. Firma okej, nie mam zastrzeżeń.
użytkownik
3 sty (8 miesięcy temu)
3 sty (8 miesięcy temu)
Jak dla mnie mają bardzo ładne podłogi., szczególnie takie imitujące dąb. U mnie została taka położona niedawno, więc może jeszcze mało czasu na ocenę, ale jak na razie jest wszystko okej. Doradztwo i czas/termin montażu oceniam pozytywnie.
użytkownik
17 sty (8 miesięcy temu)
17 sty (8 miesięcy temu)
Na początku stycznia miałąm montaż podłogi przez panów z Vip Parkiet. Wraz z mężem trochę się obawialiśmy żeby firma dobrze wszystko zrobiła, bo w końcu podłoga tania nie jest. Nasze obawy okazały się bezpodstawne. Oceniając pracę i efekt pracy jako kobieta mogę powiedzieć, że wszystko jest estetyczne, a podłogę się użytkuje przyjemnie.
użytkownik
2 lut (7 miesięcy temu)
2 lut (7 miesięcy temu)
Jak dla mnie firma ma naprawdę spoko podłogi. Nie narzekam na jakość zakupionej podłogi ani obsługę. Kontakt ze strony firmy na poziomie.
użytkownik
15 lut (7 miesięcy temu)
15 lut (7 miesięcy temu)
Mam położoną deską Dąb Trenton. Położona jest naprawdę ładnie. Podłoga nie traci koloru, nie rysuje się, nie wygina i nie trzeszczy. Zlecenie zrealizowane w terminie. Nie mam zastrzeżeń do jakości obsługi oraz kompetencji pracowników. Może podłogi mogłyby być trochę tańsze, ale w sumie za jakość trzeba zapłacić, to nie wykładzina z pcw…
użytkownik
7 maj (4 miesiące temu)
7 maj (4 miesiące temu)
Polecam. Szczególnie za szybki i dobry montaż. Ekipa przyjechała dobrze przygotowana do pracy. Stare podłogi zostały usunięte, podłoże przygotowane i nowe deski zamontowane. Efekt naprawdę mi się spodobał. Myślałam, że montaż takiej podłogi z trzech warstw trwa długi, a tu dwa dni i po sprawie.
użytkownik
1 cze (3 miesiące temu)
1 cze (3 miesiące temu)
Zdecydowałam się na panele hiaro w salonie oraz w sypialni. Zakup w normalnej cenie do tego szybki montaż w umówionym terminie. Wszystko odbył się bez przeszkód.
użytkownik
13 cze (3 miesiące temu)
13 cze (3 miesiące temu)
Od dwóch dni mam od nich panele podłogowe. Wyglądają super. Podłoga wykończona w sposób profesjonalny. Firma może nie najtańsza, ale za to mają umiejętności.
użytkownik
29 cze (2 miesiące temu)
29 cze (2 miesiące temu)
Zdecydowanie polecam. Kompleksowa obsługa, montaż bez kłopotów. Mam położony parkiet warstwowy bez zastrzeżeń.
użytkownik
16 lip (2 miesiące temu)
16 lip (2 miesiące temu)
Nie polecam tej firmy. Deska dąb, którą kupiliśmy ma bardzo dużo sęków. Natomiast sprzedawca wskazywał nam, że sęków jest niewiele, już nie wspomnę, że na wystawce deska wyglądała bardzo ładnie, inaczej od tej którą otrzymaliśmy. Oczywiście przy zakupie nie ma możliwości zwrotu. Co do wyglądu deski nie podpowiedzieli nam, że jest tak dużo sęków. Jesteśmy niezadowoleni, gdyż zamówiliśmy dużo towaru.
użytkownik
25 lip (miesiąc temu)
25 lip (miesiąc temu)
Świetny parkiet z drewna Iroko. Firma dotrzymała terminu.
użytkownik
1 sie (miesiąc temu)
1 sie (miesiąc temu)
Mam ułożoną podłogę dębową. Parkiet we wzór jodełki francuskiej. Pomogli mi wybrać odpowiedni. Montaż został przeprowadzony w terminie, co mi się bardzo podobało. Podłoga jest elganancka, równo ułożona i do tego fachowo zabezpieczona.
użytkownik
8 sie (miesiąc temu)
8 sie (miesiąc temu)
Mocno odradzam współpracę z tą firmą! NIE KUPUJCIE NIC OD NICH!!!!
Po dostawie podłogi okazało się, że jest ona zupełnie inna od zamawianej. Nazewnictwo co prawda sie zgadzało, ale wygląd był zupełnie inny.

Dochodzenie, które przeprowadziliśmy wskazuje, że firma ta ma kompletny bałagan w oznaczeniach wzorników swoich podłóg, więc zamówienie, które wygenerowaliśmy dotyczyło zupełnie innej podłogi niż ta ze wzornika. Teraz próbują manipulować faktami, zmieniają opisy wzorników, usuwaja wzorniki z salonów itp. aby ukryć ten błąd. Wg Pani obsługującej reklamacje wszystko jest w porządku, a wygląd wzornika zależy od kąta padania promieni słonecznych lub ustawień monitora. Twierdzi ona że wzorniki mogą się utleniać, co de facto oznacza że nigdy nie wiadomo co się na końcu od nich dostanie.. To, że zdecydowali się na wymianę to w jej ocenie przysługa z ich strony. Natomiast, jeśli chcemy tą podłogę, którą zamawialiśmy (a która teraz nazywa się inaczej) to musimy dopłacić 60% ceny! Dodam, że nie mamy cienia wątpliwości jaką podłogę zamawialiśmy i bez problemu namierzyliśmy ją w salonie.

Firma ta uniemożliwia jakikolwiek osobisty/telefoniczny kontakt i zmusza klientów do kontaktu wyłącznie mailowego - przy czym maile wysyła z trybie 1x/dzień. Próba dodzwonienia sie tam i porozmawiania z kimś decyzyjnym zawsze kończy sie tak samo - \'prosze wysłać email\'.
Tym samym pierwsza faza komunikacji trwała ponad 2 tygodnie, po której firma zgodziła się na odbiór dostarczonego materiału i wymianę na prawidłowy. Od tamtego momentu minęły kolejne 3 tygodnie, podczas których prowadzimy uciążliwą wymianę opinii, co nie prowadzi do żadnego rozwiązania.
Pani, która zajmuje się reklamacjami (wyłącznie mailowo) gra na czas i próbuje zmusić nas do dopłaty, aby zrealizować produkcję i dostawę zamówionej przez nas deski.

Nie widząc w tej sytuacji innego wyjścia, zażądałem zwrotu pieniędzy, co spotkało się z odmową – dotychczas w żaden sposób nieuzasadnioną.

Od 5 tygodni mam zatrzymany remont mieszkania, a sytuacja z tą firmą uniemożliwia jakiekolwiek dalsze kroki. Ewidentnie oszukują, manipulują i grają na czas - cała organizacja sprawia wrażenie jakby taki był ich model pracy.

Moi przyjaciele, którzy wcześniej zamówili u nich podłogę, również zostali oszukani – zamówili materiał najdroższy, w najwyższej klasie, a otrzymali klasę niższy. Próba dochodzenia swoich racji i uzyskania odszkodowania również doprowadziła do wielotygodniowej wymiany maili, podczas której próbowano robić z nich idiotów. Schemat jest dokładnie ten sam – strategia na zamęczenie przeciwnika. NIE KUPUJCIE NIC OD NICH!!!!
użytkownik
28 sie (21 dni temu)
28 sie (21 dni temu)
Witam, niestety nie radzę korzystać z usług firmy. Na podłogi czekaliśmy prawie miesiąc dłużej! kontakt z firmą zadziwiający (raz mówili, że zamówienie już jest gotowe, a zaraz po tym, że jednak nie jest gotowe i że będzie za kolejne 1,5 tyg..). Pan który był opiekunem naszego zamówienia, nagle nic nie widział, sami musieliśmy dzwonić na produkcję i wszystkiego się dowiadywać. Do dziś czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji na usługę.. Nie warto się denerwować.
użytkownik
13 wrz (6 dni temu)
13 wrz (6 dni temu)
Obsługa fatalna - niesłowni, przekazują mylące informacje, ignorują reklamacje. Nie można oczekiwać nawet przeprosin.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Łomianki

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
poszukiwana osoba do sprzątania domu w Łomiankach
Szukamy osoby do pomocy w ogarnianiu dwóch domów, które są po sąsiedzku, płot w płot. Oba domy jednorodzinne, w którym mieszkają rodziny z dziećmi.Wstępnie planowaliśmy, aby na każdy z domów przeznaczać ok. 2 dni w tygodniu (liczba godzin w te dni do uzgodnienia).Mogą z tego zatem wyjść nawet 4 pełn...
Łomianki
9:44
DAM PRACE
ZATRUDNIĘ PRACOWNIKA DO PRODUKCJI OPAKOWAŃ TEKTUROWYCH. PALMIRY TEL. 605 065 [email protected]
Łomianki
wczoraj 21:40
Klinika stomatologiczna poszukuje recepcjonistki !
Klinika stomatologiczna w Łomiankach zatrudni recepcjonistkę. Elastyczny grafik , warunki pracy do uzgodnienia. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na podany adres mailowy....
Łomianki
wczoraj 21:27
Szukam pracy jako kierowca zawodowy, w zakładanie. Upr hds, kat. c, wózki widł.
Witam. Poszukuję pracy w firmie jako kierowca np zawodowy. Obecnie od 1994r. Pracowałem gównie w zakładach betoniarskich. Znam bardzo dobrze teren gdzie mieszkam i okolice w promieniu 100 km na pamięć ;) Czekam na propozycję. Na maila mogę wysłać CV.Praca stała, sezonowa.§ Prawo Jazdy Kat. C§ Uprawi...
Łomianki
17 wrz
Praca dla studentki w Modelinia Studio Modelowania Sylwetki w Łomiankach
Jeżeli jesteś studentką, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, jesteś osobą pozytywnie nastawioną do otoczenia i chcesz podjąć nowe wyzwanie, to zapraszamy, dołącz do naszego zespołu w Łomiankach. Preferowane studia na kierunkach: kosmetologia, fizjoterapia, trener personalny. Do Twoich obowiązkó...
Łomianki
16 wrz
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin