test

Opinie o "Vito" Sklep Alkohole i Wina, Kielce, Warszawska 34 A paw. 3

Korzystałeś z usług "Vito" Sklep Alkohole i Wina, Kielce, Warszawska 34 A paw. 3? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): zły
Data: 2016-11-14 18:59

Wizyt: 8336
Komentarzy: 55
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.11.2016 (rok temu)
14.11.2016 (rok temu)

"Vito" Sklep Alkohole i Wina, Kielce, Warszawska 34 A paw. 3

Opinia o "Vito" Sklep Alkohole i Wina
Kielce, Warszawska 34 A paw. 3

śmiech na sali,przelew poszedł za zamówiony towar ani towaru ani kasy
żadnego kontaktu ani GG ani tel.ani e mail
sprawa zgłoszona na policje i do banku
Jestem po prostu WRUKWIONY!!!!
autor
04.09.2017 (4 miesiące temu)
04.09.2017 (4 miesiące temu)
WŁASNIE PRZECZYTAŁEM OPINIE ZOSTAŁEM OSZUKANY ,ZGŁASZAM SPRAWE NA POLICJE
użytkownik
17.10.2017 (3 miesiące temu)
17.10.2017 (3 miesiące temu)
Witam, kilka dni temu też natrafiłem w necie na ten sklep. Znalazłem interesujące mnie pozycje whisky, bardzo atrakcyjne cenowo i zamówiłem 2 sztuki za 1100 PLN. Przed dokonaniem przelewu chciałem zadzwonić do sklepu i się upewnić, czy wszystko jest OK (tak jak to zazwyczaj czynię zamawiając przez Internet). Oczywiście telefony głuche przez pół dnia, i to mnie zaniepokoiło. Wtedy postanowiłem sprawdzić w necie tą firmę i trafiłem na te informacje. Wielkie szczęście od Pana Boga. Uratowałem trochę kasy.
Trzymam za wszystkich kciuki abyście odzyskali swoją kasę a tych oszustów żeby posadzili na wiele lat.
Pozdrawiam
użytkownik
05.12.2017 (miesiąc temu)
05.12.2017 (miesiąc temu)
Jaki bank Pan zawiadomił? Na dzisiaj nasza wpłata bez problemu została przyjęta na rachunku oszustów, więc albo bank nie zablokował rachunku (a ma obowiązek) albo oszuści zmieniają rachunki.
użytkownik
13.12.2017 (miesiąc temu)
13.12.2017 (miesiąc temu)
DZIEŃ DOBRY,

NAZYWAM SIĘ AGNIESZKA KUKLIŃSKA - KŁEK, JESTEM ADWOKATEM. RÓWNIEŻ ZŁOŻYŁAM ZAMÓWIENIE I RÓWNIEŻ ZOSTAŁAM OSZUKANA. PRZYGOTOWUJĘ ZAWIADOMIENIE DO PROKURATURY O PODEJRZENIU POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA. WSZYSTKIE OSOBY ZAINTERESOWANE PROSZĘ O PRZESŁANIE NA ADRES: [email protected] PONIŻSZYCH INFORMACJI:
1. Imię nazwisko, adres do doręczeń
2. Potwierdzenie płatności za zamówienie w Vito – skan przelewu
3. Informacja kiedy i jaki towar za jaką cenę każdy z Państwa nabył
4. Adres WWW z jakiego dokonaliście zakupów

Zwrotnie mailem odpowiem na Państwa pytania.

pozdrawiam i życzę wytrwałości

Agnieszka Kuklińska - Kłek
użytkownik
22.12.2017 (27 dni temu)
22.12.2017 (27 dni temu)
Zawsze ostrożna w zakupach wirtualnych. Kupowałam głównie na allegro żeby było w miarę pewnie a tu tak sie dałam zrobić w balona. Zamówienie złożyłam 12 grudnia odrazu zapłaciłam choć wydawało mi sie trochę podejrzane ze mają towar który nigdzie nie był dostępny likier baileys ze szklankami...

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © najlepszyfachowiec.pl | regulamin