test

Opinie o Weterynarz Kraków Nowohuckie Centrum Weterynaryjne ROYAL-VET Lek. wet. Dorota Kwapiszewska-Rogozińska Lek. wet. Justyna Szatan, Kraków, os. Centrum E

Korzystałeś z usług Weterynarz Kraków Nowohuckie Centrum Weterynaryjne ROYAL-VET Lek. wet. Dorota Kwapiszewska-Rogozińska Lek. wet. Justyna Szatan, Kraków, os. Centrum E ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Julia
Data: 2014-10-27 08:48

Wizyt: 6570
Komentarzy: 2
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
27.10.2014 (2 lata temu)
27.10.2014 (2 lata temu)

Weterynarz Kraków Nowohuckie Centrum Weterynaryjne ROYAL-VET Lek. wet. Dorota Kwapiszewska-Rogozińska Lek. wet. Justyna Szatan, Kraków, os. Centrum E

Opinia o Weterynarz Kraków Nowohuckie Centrum Weterynaryjne ROYAL-VET Lek. wet. Dorota Kwapiszewska-Rogozińska Lek. wet. Justyna Szatan
Kraków, os. Centrum E 15

Plusem jest lokalizacja, wyposażenie, miły personel. Jednak wielkim minusem jest fakt, że za każdym razem przyjmowała nas inna Pani doktor, która miała inny pomysł i zalecenia co do leczenia niż przy wcześniejszej wizycie. To duży minus. Dlatego nie polecam.
użytkownik
21 sie (miesiąc temu)
21 sie (miesiąc temu)
Fantastyczna Klinika, jedyna taka w Krakowie (zapewniam)! Wszystko jest na niespotykanie wysokim poziomie. Zarówno w kwestii leczenia i "uśmiechu". Widać że tworzą to miejsce ludzie z pasją, a wszystkiemu przyświeca duch pracy zespołowej! Jedna wielka lekarsko-psio-kocia rodzina. Super - bardzo polecam!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Kraków

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Specjalista ds. Sprzedaży - Gwarantowane 2500 zł
Invette Holding Group jest agencją interaktywną,która działa prężnie na rynku od ponad 7 lat. Dostarczamy usługi z zakresu marketingu internetowego. W naszej pracy wykorzystujemy bogate doświadczenie w tworzeniustron internetowych oraz kampanii marketingowych, a takżetechnik pozycjonowania. Korzysta...
Kraków
17:14
Sklep z zdrową żywnośćią owoce i warzywami na ruczaj !!!
Sklep „Rudi Rydz” ze zdrową żywnością oraz owocami i warzywami poszukuje dwóch osób do pracy. Zależy nam na dobrym kontakcie z klientem, cenimy miłą aparycję i uśmiech. Szukamy osób sprytnych i dbających o czystość. Mile widziana osoba z doświadczeniem na podobnym stanowisku. Praca trzy dni w tygo...
Kraków
17:14
Cukiernia LUMO Zatrudni Sprzedawcę. PRACA OD ZARAZ !
Cukiernia LUMO umieszczona w centrum Krakowa (Plac Juliusza Kossaka 4) poszukuję miłej, kontaktowej osoby na stanowisko sprzedawcy.Praca na 1/2 etatu.Gwarantujemy szkolenie przygotowujące do pracy.Nie wymagane doświadczenie.Mile widziane osoby uczące się (Studenci)Opis stanowiska :• Profesjonalna ob...
Kraków
17:14
Key Account Specialist
Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Działamy w całej Polsce, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę.Zgłoś się do nas, ...
Kraków
17:14
Konsultant ds. Sprzedaży Hurtowej fakturowanie obsługa klienta realizacja zamówień negocjacje KRAKÓW
Oferta pracy w Dziale Obsługi Klienta Hurtowego - dział części do telefonów komórkowych, smartfonów i tabletówStanowisko: Konsultant ds. Sprzedaży HurtowejMiejsce pracy: KrakówOpis stanowiska:- odbieranie telefonów od klientów i udzielanie stosownych informacji nt. oferowanych produktów, złożonych z...
Kraków
17:14
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin