test

Opinie o Weterynarz Kraków Nowohuckie Centrum Weterynaryjne ROYAL-VET Lek. wet. Dorota Kwapiszewska-Rogozińska Lek. wet. Justyna Szatan, Kraków, os. Centrum E

Korzystałeś z usług Weterynarz Kraków Nowohuckie Centrum Weterynaryjne ROYAL-VET Lek. wet. Dorota Kwapiszewska-Rogozińska Lek. wet. Justyna Szatan, Kraków, os. Centrum E ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Julia
Data: 2014-10-27 08:48

Wizyt: 6660
Komentarzy: 2
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
27.10.2014 (3 lata temu)
27.10.2014 (3 lata temu)

Weterynarz Kraków Nowohuckie Centrum Weterynaryjne ROYAL-VET Lek. wet. Dorota Kwapiszewska-Rogozińska Lek. wet. Justyna Szatan, Kraków, os. Centrum E

Opinia o Weterynarz Kraków Nowohuckie Centrum Weterynaryjne ROYAL-VET Lek. wet. Dorota Kwapiszewska-Rogozińska Lek. wet. Justyna Szatan
Kraków, os. Centrum E 15

Plusem jest lokalizacja, wyposażenie, miły personel. Jednak wielkim minusem jest fakt, że za każdym razem przyjmowała nas inna Pani doktor, która miała inny pomysł i zalecenia co do leczenia niż przy wcześniejszej wizycie. To duży minus. Dlatego nie polecam.
użytkownik
21 sie (2 miesiące temu)
21 sie (2 miesiące temu)
Fantastyczna Klinika, jedyna taka w Krakowie (zapewniam)! Wszystko jest na niespotykanie wysokim poziomie. Zarówno w kwestii leczenia i "uśmiechu". Widać że tworzą to miejsce ludzie z pasją, a wszystkiemu przyświeca duch pracy zespołowej! Jedna wielka lekarsko-psio-kocia rodzina. Super - bardzo polecam!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Kraków

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
RESTAURACJA zatrudni osobę na stanowisko KUCHARZ centrum Krakowa
Restauracja zatrudni osobę na stanowisko KUCHARZ -wymagane doświadczenie w gastronomii -system zmianowy 2/2 lub 3/3 -praca w zgranym i kameralnym składzie CV proszę o przesyłanie na adres mailowy podany w ogłoszeniu . -18/11/2017 - ...
Kraków
wczoraj 2:54
Pielęniarka POZ
Szukam Pielęgniarkę do niedużego POZ około 1 kilometr od Krakowa wysokie wynagrodzenie. Praca od zarazWymaganie-kurs szczepień-kurs pielęgniarki środowiskowej proszę o kontakt telefonicznyElżbieta 609116254 . -18/11/2017 - ...
Kraków
wczoraj 2:49
Inwentaryzacja 20,11 / Prądnik Czerwony
Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu szesnastu lat naszej działalności daliśmy pracę przeszło 50 000 pracowników w całym kraju. Skutecz...
Kraków
wczoraj 2:19
Cash Flow & Functions Manager
Twoja przyszła Firma / Your future CompanyFor our Client, we are looking for a manager who is experienced in close cooperation within international/ European structures of financial shared service centers.The role reports to European financial managers in one of financial shared service centers in C...
Kraków
wczoraj 1:30
Oferty pracy - Customer Service with German
The focus of the position will be to overcome customer shortcomings (process/language/cultural and technical), while interacting with other Cisco organizations. He/she will interpret customers' needs and translate them into concrete and specific action plans with the correct Cisco organization inclu...
Kraków
wczoraj 1:25
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin