test

Opinie o Wójcik Robert. Zakład stolarsko - meblowy. Wyrób mebli kuchennych i pokojowych na zamówienie, Bielicha, Bielicha 95C

Korzystałeś z usług Wójcik Robert. Zakład stolarsko - meblowy. Wyrób mebli kuchennych i pokojowych na zamówienie, Bielicha, Bielicha 95C? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): AMMMM
Data: 2011-01-25 14:56

Wizyt: 21880
Komentarzy: 59
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
25.01.2011 (8 lat temu)
25.01.2011 (8 lat temu)

Wójcik Robert. Zakład stolarsko - meblowy. Wyrób mebli kuchennych i pokojowych na zamówienie, Bielicha, Bielicha 95C

Opinia o Wójcik Robert. Zakład stolarsko - meblowy. Wyrób mebli kuchennych i pokojowych na zamówienieBielicha, Bielicha 95CNIE POLECAM!!! MEBLE MAJĄ 3 LATA NADAJĄ SIĘ DO WYRZUCENIA WSZYSTKO SIĘ ROZLATUJE ,WYZWAŁ MNIE OD PIZ.. NIE DAJE ŻADNEJ GWARANCJI
MONTAŻ TRWAŁ1 MIES. I NIE ON KOŃCZYŁ-xxxxx POWIEDZIAŁ ŻE ON MOŻE JE ZABRAĆ DO PIECA A KASE BIERZE CAŁĄ Z GÓRY BO INACZEJ NIE MA MONTAŻU -JEGO SŁOWA,LUDZIE UWAŻAJCIE!!!!!!
autor
06.04.2018 (10 miesięcy temu)
06.04.2018 (10 miesięcy temu)
Bardzo ładne meble, miła obsługa. Bardzo polecam tą firmę ! :)
użytkownik
10.04.2018 (10 miesięcy temu)
10.04.2018 (10 miesięcy temu)
Skad Wiktoria jestes to bym obejrzal jak mozna te mebelki ?
użytkownik
16.07.2017 (rok temu)
16.07.2017 (rok temu)
Witam
Ja juz dawno szukam pokrzywdzonych przez tego Pana by go pozwac prosze o kontakt do Pani I prosze ta opinie wystawic na jego stronie glownej
użytkownik
14.04.2018 (10 miesięcy temu)
14.04.2018 (10 miesięcy temu)
proszę o kontakt 533073064
użytkownik
06.09.2018 (5 miesięcy temu)
06.09.2018 (5 miesięcy temu)
Przestrzegam przed tym pseudo fachowcem meble robi bez pojęcia, brudne, wyszczerbione krzywo zamontowane klamki drzwi odstają jedne od drugich a montaż to dopiero jest pokaz umiejętności poniszczony dom a Pan nie zna chyba pojęcia słowa pion bo gołym okiem widać jak krzywo wiszą szafki zwracajcie uwagę jakie zamontowane macie zawiasy a za jakie zapłaciliście i czy nie pomylił gdzie która szafka powinna wisieć gdyz u mnie zamienił szafke z nad okapu z ta z nad lodówki i dość że jest dziura i nie równo to jeszcze wyłudził sto złoty na szybę pod okap bo wiadomom rzeczą nie pasowała a mi powiedział że szyba nie była liczona podczas wyceny, szyby miedzy szafkami pomontował na taki klej ze przebijaja przez nie cale miejsca zolte gdzie byl nałozony i uwaga!!!! pod żadnym ale to pod żadnym!!!!! pozorem nie płacić wszystkich pieniędzy przed końcem montażu chociaż pewnie się nie zgodzi pan Wójcik bo dobrze wie jakim jest partaczem i grosza już by nie dostał ,później olewa klienta nie odbiera telefonów i reklamacja dla niego nie istnieje bo zawsze jest nie z jego winy jak twierdzi. Na potwierdzenie ze to nie opinia konkurencji i chcialby ktos zobaczyc "dzieło" tego Pana przed skorzystaniem z jego usług prosze pisac na maila [email protected]
użytkownik
1 lut (15 dni temu)
1 lut (15 dni temu)
Zgadzam się z powyższą opinią i wszystkim odradzam!!! Po pierwsze za całość bierze z góry, bo wie, że każdy by go w trakcie za takie partactwo wygonił z kopniakiem i reszty pieniędzy nie zapłacił. Pan W. robi nasze meble kuchenne już 5 miesiąc i żeby przyjechał trzeba skamleć codziennymi telefonami. Pan W. ma przede wszystkim problemy z pomiarami, nasze cokoły w kuchni mają ok 20cm, ponieważ źle wymierzył wysokość parapetu okiennego. Montaż piekarnika i mikrofali to po prostu porażka. Pan. W. zabrał okap i mikrofalę do siebie na warsztat na miesiąc aby idealnie wymierzyć i skręcić meble, oczywiście się nie udało, było wielkie kombinowanie i dziurawienie sto razy mebli, żeby "wymierzone" sprzęty zamontować. Przestrzegam, że nie potrafi montować drzwiczek do zmywarki pod zabudowę, oryginalne mocowanie od zmywarki zabiera i na chama wierci swoimi śrubami, nasz front od zmywarki przewiercił na wylot, po czym go wymienił i ten za dwa dni odpadł. Mąż zamówił oryginalne mocowanie od producenta i sam profesjonalnie zamontował, tak jak i ledy pod meblami, ponieważ pan W. chciał wszystkie kable poprowadzić po wierzchu mebli... Fronty lakierowane są zarysowane praktycznie wszystkie, na wymianę jeszcze jednego czekamy. Pan W. nie dokłada starań aby połączyć ze sobą idealnie blaty, wszystkie łączenia blatu kryje pod okropną aluminiową listwą. Wspomnę jeszcze o wielu zniszczeniach i zarysowaniach robionych mebli i ścian, wszystko jest brudne, zrobione na odwal po najniższej linii oporu. Zwracajcie uwagę na zawiasy, bo daje bez względu na umowę najtańsze gtv, mąż sam wymienił na oryginalne blumy. Pan W. ma w zwyczaju wszystkie niedociągnięcia zwalać na swoich pracowników. Do winy się nie przyznaje, jest grubiański, nie ma z nim żadnej dyskusji i kompromisu. Wszystkim chcącym oszczędzić czas i nerwy odradzam tego człowieka. My żałujemy bardzo!
użytkownik
3 lut (13 dni temu)
3 lut (13 dni temu)
Oddał pieniadze za zawiasy?
użytkownik
10 lut (6 dni temu)
10 lut (6 dni temu)
Oczywiście, że nie. Już drugi miesiąc męczymy go telefonami, żeby zapastował lub wymienił głeboko zarysowany front i maskownicę oraz połatał zaprawką odpryski lakieru, które zrobili jego pracownicy. Miał róznież zasylikonować łączenia blatów, tak jak obiecywał, już ponoć kupił nawet sylikon matowy, jak twierdził dwa miesiące temu, a przy okazji oststaniej rozmowy telefonicznej, pan Robert stwierdził, że silikonować nie będzie, bo nie jest glazurnikiem... Fachowiec jakich mało... poniżej krytyki
użytkownik
10 lut (5 dni temu)
10 lut (5 dni temu)
Nic nie poprawi juz kase wzial i dziekuje. Mi za zawiasy tez nie oddal i jeszcze policja straszyl ze go nekam. Zwykly buc.
użytkownik
10 lut (5 dni temu)
10 lut (5 dni temu)
Dopiero jak wyslalem mu zawiadomienie przed sadowe to przyjechal i chcial wymieniac szybe co klej bylo pod nia widac ale podziekowalem bo jego partactwo przyczynilo by sie do jeszcze wiekszych i gorszych zniszczen. Trzeba by bylo sprawe zbiorowa zalozyc to moze by sie opamietał.9

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin